آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۱
حوادث
۱۷

علت مرگ دو زن آرایشگر در ابهام

گروه حوادث / پیکر آرایشگر زن و شاگردش که دقایقی پیش از مرگ با ارسال پیام های تلگرامی، از بستگانشان خداحافظی کرده بودند، صبح دیروز برای خاکسپاری تحویل خانواده هایشان شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر جمعه 13 بهمن، اعضای خانواده دو زن جوان به نام های «مریم» و «فریبا» پیامی همزمان در تلگرام دریافت کردند که پیام حاوی خبر تلخ و هولناکی بود. بلافاصله دریافت کنندگان پیام تلاش کردند تا با آنها تماس بگیرند، اما موفق نشدند تا اینکه در نهایت شخصی گوشی تلفن آرایشگاه را برداشت و خبر مرگ خودخواسته این دو زن با قرص برنج را داد.

سرهنگ مهدی سرپناه- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران -در گفت و گو با خبرنگار حوادث «ایران» اظهار داشت: «صبح روز یکشنبه اجساد هر دو زن جوان پس ازبررسی های پزشکی قانونی به خانواده هایشان تحویل شد تا آنها در رشت و قزوین به خاک سپرده شوند. ضمن اینکه قراراست پس ازبررسی های مقدماتی پزشکی قانونی، علت اولیه مرگ اعلام شود. حال آنکه برخی شواهد ازمرگ خودخواسته آنها به خاطرمصرف قرص برنج حکایت دارد.»

وی در پاسخ به این سوال که پلیس تا چه حدی امکان می دهد این پیام ها از سوی فوت شدگان ارسال شده باشد، تصریح کرد: «ما در خصوص این ماجرا هنوز به قطعیت نرسیده ایم و هر احتمالی را متصور می دانیم. از این رو قرار است بزودی خانواده دو زن در پلیس آگاهی حضور پیدا کنند تا تحقیقات بیشتری درباره زندگی آنها صورت گیرد و برخی ابهام ها برطرف شود.» «مریم» -صاحب آرایشگاه - مادر دو پسر خردسال بود که با همسرش در شهرستان قدس-حوالی شهریار- زندگی می کرد. او از چند ماه قبل آرایشگاهی را اجاره کرده و به همراه دخترجوانی به نام «فریبا» - دیگرقربانی - در آنجا مشغول به کار شده بودند. اما هنوز معلوم نیست آنها چرا و چگونه از پا درآمده اند.