آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۴۹
سیاسی
۲
خبر

بادامچیان در گفتگو با تهران نیوز: آدم در کاخ سعدآباد نمی تواند غم محرومان را بخورد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی زندگی اشرافی گری با حمایت از مستضعفان را با یکدیگر در تضاد دانست و گفت: آدم در کاخ سعدآباد نمی تواند غم محرومان را بخورد.

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با تهران نیوز اظهار داشت: اگر امام خمینی(ره) در قید حیات بودند، مهم ترین توصیه شان به مسئولان نظام جمهوری اسلامی همان مشی رجایی گونه، ساده زیستی، خدمت خالصانه و مخلصانه و تلاش در ایجاد تحول در هر مرحله از انقلاب بود.وی افزود: ما اکنون که در آستانه آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم و نیاز به تحول همه جانبه براساس تجربیات به دست آمده و مقتضیات زمان فعلی داریم. شرایط دنیا در زمان انقلاب را دوقطبی توصیف و تشریح کرد: یکی قطب ابرقدرت شوروی بود که به برکت انقلاب نابود شد و قطب دیگر هم قطب ابرقدرت آمریکاست که امروز آن چنان سردرگم است که حتی نمی داند با رئیس جمهورش چه غلطی بکند.

وی در پاسخ به اینکه آیا مسئولان به توصیه امام مبنی بر ساده زیستی عمل می کنند یا خیر، گفت: ما چند هزار مدیر داریم که زندگی بیشتر آن ها ساده است و حداکثر یک آپارتمان دارند. البته برخی هم فراتر رفته اند و کاخ نشین شده اند.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به انتقاد از اشرافی گری برخی از مسئولان پرداخت و تاکید کرد: آدم در کاخ سعدآباد نمی تواند غم محرومان را بخورد. وقتی امام آمد به حسینیه جماران رفت. با زندگی اشرافی گری نمی توانیم حامی محرومان باشیم.