آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۱
فن آوری
۸
تاپ اپ

از ترجمه تا حسابداری با روبات آچار فرانسه

ماهرخ چنگیز

در کنار اپلیکیشن های مختلف و سایت های گوناگون که هر کدام سرویس های متنوعی را به کاربران ارائه می کنند در یک سال اخیر روبات های تلگرام نیز به بخشی از سرویس های خدمات دهنده آنلاین تبدیل شده اند. در حال حاضر صدها روبات برای این پیام رسان طراحی شده که هر کدام می توانند به بخشی از نیاز کاربران براحتی پاسخ دهند. این روبات ها هم در حوزه های مختلف مانند آموزش زبان، ترجمه متن، پیدا کردن کافه، رستوران و... فعالیت می کنند. ساخت روبات های تلگرامی از سوی ایرانیان نیز با استقبال قابل توجهی روبه رو شده است. تاکنون برخی از بهترین روبات های تلگرامی را در همین بخش به شما معرفی کرده ایم. امروز هم قصد داریم روباتی را به شما معرفی کنیم که امکانات متنوعی را در اختیار شما می گذارد شاید به همین دلیل نیز طراحانش نام «آچار فرانسه» vh را برای آن انتخاب کرده اند. با کمک این روبات به خدمات گوناگونی از حسابداری گرفته تا ترجمه، نرخ ارز و دسترسی به پخش زنده تلویزیون دسترسی خواهید داشت.

برای شروع و استفاده از این روبات آدرس @asioco_bot را در بخش جست و جوی پیام رسان تلگرام خود وارد کنید. بلافاصله نام این کانال به شما نمایش داده می شود. بعد از انتخاب روبات به صفحه اصلی آن راهنمایی خواهید شد. با زدن دکمه start می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

خدماتی که این روبات در اختیارتان می گذارد شامل مواردی چون نرخ ارز و طلا، مترجم، حسابداری، پخش زنده، اینستاگرام، تبدیل تاریخ و... می شود. با انتخاب هر کدام از این خدمات به صفحه دیگری با جزئیات بیشتری راهنمایی خواهید شد. برای نمونه اگر قسمت پخش زنده را انتخاب کنید با لیست کانال های تلویزیون روبه رو می شوید. کافی است یک کانال را انتخاب کنید تا روبات آدرس لینک پخش کانال را از طریق سرویس آپارات در اختیار شما بگذارد.

خدمات حسابداری این روبات نیز جالب است. اگر این قسمت را انتخاب کنید می توانید روی حساب ها و هزینه هایتان مدیریت دقیقی داشته باشید فقط کافی است دسته بندی های هزینه ای و درآمدی خود را در اختیار روبات بگذارید. در این قسمت می توانید گزارش جامع و کاملی هم براساس اطلاعات حسابداری که به روبات داده اید دریافت کنید.