آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۴۹
ورزش
۱۱

گوناگون

نفت به دایی بدهکار شد

باشگاه نفت تهران به پرداخت 810 میلیون تومان بابت مبلغ قرارداد و 16 میلیون و 200 هزار تومان بابت هزینه دادرسی درحق علی دایی محکوم شد.دایی یک فصل سرمربی نفت بود و این تیم را قهرمان جام حذفی کرد.

دعوت عابدزاده به تیم ملی

امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال برای دوبازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران درماه آینده که برای آمادگی هر چه بهتربرای حضوردرجام جهانی ترتیب داده شده است، به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

16 کشوردر جام تختی

16 کشور برای شرکت دررقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی اعلام آمادگی کرده اند.سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی 19 بهمن در تبریز برگزار می شود.

تمرین علیزاده در فرانسه

ملی پوش تکواندوی بانوان ایران با حضور در فرانسه، در کنار ملی پوشان تکواندو این کشور تمرین کرد.کیمیا علیزاده به عنوان نماینده ورزش ایران دربخش بانوان عازم فرانسه شده است.

فوتبالیست جوان درگذشت

یک فوتبالیست جوان دراسپانیا پس از ایست قلبی حین مسابقه درگذشت.این بازیکن هیچ سابقه بیماری و نارسایی قلبی نداشت وکمک های پزشکی نیز تاثیر گذار نبود و در نهایت در گذشت.

آشتی رحمتی و قلعه نویی

رحمتی بعد ازچند سال اختلاف با قلعه نویی دیروز قبل از بازی با ذوب آهن با دسته گل به سمت سرمربی اسبق استقلال رفت تا به اختلافات خود با این مربی پایان دهد.و با هم آشتی کردند.

پرواز رکابزنان به میانمار

تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان متشکل از 12ورزشکار مرد و 3 ورزشکار زن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ایران را به مقصد میانمار ترک کردند.

جشنواره گل فوتسال درآسیا

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود درمسابقات جام ملتهای آسیا دیروز به مصاف تیم چین رفت و موفق شد با نتیجه 11 بر یک به پیروزی برسد.ایران دراولین بازی خود موفق شده بود با 14 گل میانماررا شکست بدهد. به این ترتیب ایران با 6 امتیاز صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.