آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۸
ورزش
۱۸

برانکو: گرد و خاک الکی به پا شده بود

به دنبال درخواست کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال ایران، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس روز گذشته در این کمیته حاضر شد و به سئوالات در مورد بازیکنان اوکراینی سال گذشته این تیم پاسخ داد.

برانکو بعد از جلسه کمیته اخلاق گفت: کار خودشان را انجام می دهند و یک سری اطلاعات اضافی درباره اوکراینی ها می خواستند. فقط گرد و خاک الکی به پا شده بود. کمیته اخلاق هم درباره بازی کردن یا نکردن اوکراینی ها نپرسید، بلکه درباره نحوه جذبشان سئوال داشت. برانکو افزود: بنگستون و اومانیا هم به پرسپولیس آمدند ولی بازی نکردند. اومانیا سومین سال است که به جام جهانی می رود ولی ذخیره محمد انصاری بود. فوتبال همین است. لوکا ماریچ هم آمد ولی زیاد بازی نکرد. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و هرچه که لازم بود را گفتیم.

گرشاسبی سرپرست پرسپولیس هم در این زمینه گفت: ما قبلا هم در مورد پرونده اوکراینی ها در کمیته اخلاق حاضر شدیم و مشکلی پیش نیامد، امروز هم برانکو به سوالات مطرح شده پاسخ داد و هیچ مشکلی وجود نداشت. او هر توضیحی بود در مورد بازیکنان اوکراینی ارائه داد. وی ادامه داد قرار نیست مقابل کمیته اخلاق گارد بگیریم یا فرار کنیم. به هرحال پرسپولیس تیم بزرگی است و حساسیت پیرامون این تیم زیاد است. ما هم بدون هیچ نگرانی در هر محکمه و دادگاهی لازم باشد حاضر شده و در مورد هر مسئله ای هر توضیحی لازم باشد ارائه می دهیم.