آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۸
حوادث
۱۹

جزئیات خودکشی استاد و شاگرد در آرایشگاه

رئیس کلانتری 112 ابوسعید جزئیات خودکشی استاد آرایشگری و شاگردش با قرص برنج را در آرایشگاه زنانه تشریح کرد.

سرهنگ صادق ضرونی دراین باره گفت: عصر جمعه 13 بهمن ماموران کلانتری از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند. دو زن جوان اقدام به خودکشی کرده بودند که پیکر بی جان آنها به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شد.

وی افزود: ماموران کلانتری 112 ابوسعید پس از بررسی میدانی دریافتند دو زن جوان به اسامی بهاره و ندا 24 و 18 ساله در یک آرایشگاه زنانه در شهر قدس به عنوان استاد و شاگرد مشغول کار بودند که دست به خودکشی زده اند. یکی از مشتریان این آرایشگاه ها که همسایه این دو زن نیز بوده از طریق پروفایل یکی از این دو نفر متوجه اقدام به خودکشی آنها می شود. همسایه با نگاه در صفحه پروفایل این دو نفر با نوشته «صاحب این پروفایل مرد، مبارک خیلی ها» و «تمام شد الفاتحه مع الصلوات» مواجه می شود.رئیس کلانتری ابوسعید ادامه داد: زن همسایه با دیدن این متن ها مشکوک شده و به آرایشگاه مراجعه می کند که پس از مراجعه به آرایشگاه متوجه سرفه کردن و سر و صدای متوفیان شده که آنها را صدا می کند که این دو نفر با شنیدن صدای همسایه ریموت در آرایشگاه را می زنند. وی بلافاصله وارد مغازه شده و حال و روز این دو نفر را مشاهده می کند که آن دو به وی می گویند قرص برنج خورده اند.

زن همسایه بلافاصله موضوع را به عوامل اورژانس اطلاع می دهد و عوامل اورژانس آنها را ابتدا به بیمارستان 12 بهمن شهرقدس سپس به بیمارستان لقمان حکیم تهران منتقل می کنند. وی خاطر نشان کرد: تلاش پزشکان در این خصوص نتیجه نداد و بهاره قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شد و لحظاتی بعد ندا نیز فوت کرد.هر دو زن متاهل بوده و یکی از آنان دارای دو فرزند بود. دستورات قضایی لازم در صورت چگونگی و علت خودکشی و فوت این دو نفر توسط مراجع قضایی اخذ شده و این موضوع در حال بررسی است.