آرشیو دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۳۸
حوادث
۱۹

یک سال زندان مجازات قتل آرتین

پدر سنگدل که پس از درگیری با همسرش پسر سه ماهه اش را با ضربات مشت به سرش کشته بود، دیروز با حکم قضات جنایی به یک سال زندان محکوم شد.

به گزارش جام جم، 28 خرداد امسال پیکر نیمه جان یک پسر سه ماهه به نام آرتین به بیمارستان منتقل شد اما وی 12 روز بعد به خاطر خونریزی مغزی جان سپرد. آثار کبودی روی صورت این پسربچه نشان می داد وی قربانی خشونت خانگی شده است.

مادر آرتین به پلیس گفت: ساعت 11 ظهر برای پرداخت قبض برق به بانک رفتم و فرزندم را به شوهرم که خواب بود سپردم. نیم ساعت بعد وقتی به خانه برگشتم حال پسرم بد بود.

به دنبال اظهارات این زن، شوهر 30 ساله وی به نام امیر تحت بازجویی قرار گرفت و به کتک زدن فرزندش اعتراف کرد. این مرد هفته گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه مادر قربانی اعلام گذشت کرد و امیر گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. خانواده ام اصرار می کردند همسرم را طلاق دهم و به همین خاطر اعصابم به هم ریخته بود. وقتی با پسرم در خانه تنها بودم، او شروع به گریه کرد کنترل اعصابم را از دست دادم و برای آرام کردن او چند سیلی به صورتش زدم و با مشت به سر او کوبیدم ولی حالا پشیمانم و می گویم هرگز قصد کشتن پسرم را نداشتم.

در پایان جلسه، قضات دادگاه امیر را با توجه به رضایت همسرش به یک سال زندان محکوم کردند.