آرشیو سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۲
اقتصادی
۶

گزیده

دستور روحانی برای خودروهای هیبریدی

وزارت صنعت اعلام کرد: بنا به دستور رئیس جمهوری، پیشنهاد کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی متناسب با کاهش مصرف سوخت فسیلی، به دولت رفت. به گزارش مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص کاهش تعرفه خودرو های هیبریدی اعلام کرد: بنابه دستور رئیس جمهوری، پیشنهاد کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی متناسب با کاهش مصرف سوخت فسیلی، به دولت رفت.

آخوندی و معاونش پروانه اشتغال به کار خود را باز گرداندند

وزیر راه و شهرسازی و معاون او پروانه اشتغال به کار خود را به سازمان نظام مهندسی باز گرداندند. به گزارش ایسنا، عباس آخوندی و حامد مظاهریان پیرو ابلاغ بخشنامه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر منع اشتغال دو شغله های 9 دستگاه در سازمان نظام مهندسی ساختمان، امروز پروانه های اشتغال به کار خود را تحویل دادند. در روزهای گذشته عباس آخوندی کارکنان 9 دستگاه از جمله وزارت راه و شهرسازی را از اشتغال در سازمان نظام مهندسی ساختمان منع کرده بود که البته با وجود بعضی مخالفت ها رئیس سازمان نظام مهندسی از آن استقبال کرد.

اوضاع اقتصادی خوب نیست

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان این که قطار اقتصاد ایران از ریل خود خارج شده است، گفت: اوضاع اقتصاد خوب نیست. به گزارش مهر، مسعود خوانساری در مراسم آغاز به کار خانه تشکل های اتاق تهران گفت: اوضاع اقتصادی در حال حاضر با مشکل مواجه است و قطار اقتصاد از ریل خارج شده و باید آن را به ریل بازگرداند. رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: بخش خصوصی باید در این شرایط صدای رسایی ایجاد کند و بنابراین باید انسجام داشته باشیم. اتاق تهران نیز در تلاش است که بتواند صدای خود را به گوش دولت برساند.