آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۵۱
ورزش
۱۱

خبر

فوتسال در فینال زودرس

مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا به اتمام رسید و تیم ملی ایران با صعود به مرحله یک چهارم نهایی به تیم تایلند رسید تا فینال زودرس این رقابت ها شکل بگیرد. مرحله مقدماتی فوتسال جام ملتهای آسیا که به میزبانی چین تایپه برگزار می شود،دیروز به اتمام رسید و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. تیم ملی ایران که در گروه سوم قرارداشت، با کسب سه برد مقابل میانمار، چین و عراق به عنوان صدرنشین به مرحله بعد رفت و حریف تایلند شد.تیم چین تایپه میزبان هم درهمین مرحله حذف شد وازراهیابی به مراحل بالاتر بازماند. تیم ملی لبنان نیز که در فوتسال آسیا جزو تیم های درحال توسعه است با شهاب سفال منش مربی ایرانی خود شگفتی ساز شد و به مرحله بعدی راه یافت. از گروه اول ویتنام و بحرین، از گروه دوم ژاپن و ازبکستان، از گروه سوم ایران و عراق و از گروه چهارم تایلند به همراه لبنان صعود کردند.

ساغلام: در انتظار هواداران هستم

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: هواداران امروز به ورزشگاه بیایند و به ما انرژی و روحیه بدهند. ساغلام گفت: می خواهیم به بالای جدول نگاه کنیم و برای همین بازی با گسترش برای ما حکم یک فینال را دارد.وی گفت: من به بازیکنانم اطمینان دارم. قراراست بسیار مسئولیت پذیرانه بازی کنند و یک بازی که لایق خودشان است را ارائه دهند.

مربی سپید رود منع شد

سازمان لیگ فوتبال تصمیم جدیدی را در مورد سرمربی سپید رود گرفت. با اعلام مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، علی کریمی ازحضوردرکنفرانس های خبری منع شد. دلیل این تصمیم هم نداشتن مدرک مربیگری A آسیا ذکر شده و به همین خاطرامامی فر باید درنشست های سپید رود شرکت کند.

فنونی زاده:سرخپوشان دچار غرور نشوند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس را باید قهرمان لیگ برتر دانست اما دلیل نمی شود آنها دچارغرورکاذب شوند.فنونی زاده در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل نفت آبادان گفت: پرسپولیس درشرایط خوبی قرار دارد. این تیم به هماهنگی کامل رسیده است و پختگی بازیکنانش باعث شده تا آنها دربعضی از بازی ها که حریفشان کاررا گره می زند خیلی خوب عمل کنند و به گل برسند. نفت آبادن توانسته است پرسپولیس را از جام حذفی کنار بزند و حالا باید برانکو بهترین تاکتیک را برای گرفتن سه امتیازدرآبادان در نظر بگیرد.