آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۴۲۶۲
فرهنگ و هنر
۳۲

موسیقی

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت

آخرین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در سال 1396 با رهبری شهرداد روحانی و با اجرای آثاری از برامس، موتسارت، شوبرت و ریشارد اشتراش برگزار می شود.

ارکستر سمفونیک تهران در این کنسرت قرار است قطعات آوای مجار شماره یک اثر یوهانس برامس، سمفونی کنسرتانت اثر آمادئوس موتسارت برای 4 ساز بادی چوبی، سمفونی شماره 8 از فرانس شوبرت و پوئم سمفونی«دان خوان» اثر ریشارد اشتراش را اجرا کند. این کنسرت پنج شنبه و جمعه 17 و 18 اسفند از ساعت 21:30 در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

اجرای پرواز همای در تالار وزارت کشور

پرواز همای و گروه مستان 10 اسفندماه با برگزاری کنسرت در تالار بزرگ کشور به تور کنسرت های زمستانی خود در ایران پایان می دهند و این تور از 12 اسفند در اروپا ادامه پیدا می کند.

به گزارش هنرآنلاین، همای در این کنسرت به اجرای قطعاتی مانند ناخورده مست، فریاد، دل دیوانه، من ز تو دیوانه ترم یا تو ز من؟، گرگ، نان و دندان، تنها تو بمان، بی من مخور شراب و چندین آهنگ تازه خواهد پرداخت که در قالب یک پیام اجتماعی متفاوت عرضه خواهد شد. پاشا هنجنی، محمود نوذری، مسلم و میلاد علیپور، سعید فهیمی، فرشاد رستمی، محمد امین اکبرپور و حمیدرضا یوسفی اعضای ارکستر همای را در این کنسرت تشکیل می دهند. عنوان «نان و دندان» از تیتراژ فیلم «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با صدای همای که در سی و ششمین فیلم فجر اکران شده وام گرفته شده که قرار است همراه با تازه ترین ساخته های همای اجرا شود.