آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۴۰۲۲
ورزش
۱۵
نگاه

با عبدولی طبق فرآیند برخورد می کنیم

احد پازاج ( مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی)

وظیفه ما این است که از کشتی گیران واجد شرایط به اردوی تیم ملی دعوت کنیم اما سعید عبدولی به دلیل مشغله کاری نتوانسته در اردوی تیم ملی حاضر شود. عبدولی چیزی درباره حضور نیافتن در اردوی تیم ملی به کادر فنی نگفته و تا آنجایی که می دانم به سرمربی تیم ملی نیز اطلاع نداده است.

درباره اینکه سعید شانسی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا خواهد داشت یا نه، باید گفت که این موضوع روند کاری خودش را دارد و چنین مواردی در پرونده کشتی گیران ثبت می شود. عبدولی یکی از سرمایه های ما است و نمی توانیم به راحتی از کنار نام او عبور کنیم و طبق فرآیند با وی رفتار خواهد شد.

درباره اضافه شدن جمشید خیرآبادی به کادر فنی بزرگسالان هم باید گفت که او به عنوان سرمربی تیم امید و با هدف نزدیکی هر چه بیشتر دو رده، در کادر فنی بزرگسالان نیز حضور پیدا کرد و قطعا این امر به هماهنگی و شناخت هر چه بیشتر در رده بزرگسالان و امید می انجامد و در نهایت به سود کشتی فرنگی ایران خواهد بود.

درباره اظهارنظر برخی از اعضای شورای فنی مبنی بر اینکه خیرآبادی شانس سرمربیگری در رده بزرگسالان را نیز خواهد داشت و نتایج رقابت های آسیایی برای شورای فنی مهم خواهد بود هم باید به این موضوع اشاره کنم که هیچ احتمالی در این باره مطرح نیست. چه شورای فنی و چه ما باید همگی از اشکانی حمایت کنیم چرا که او عملکرد خوبی در مدت زمان حضورش در تیم ملی داشته است.