آرشیو شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۱۵
سیاسی
۲۱

اخبار

فرمانده سپاه: بار انقلاب در بعد خارجی به دوش سردار سلیمانی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای دو بعد خارجی و داخلی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در بعد خارجی بسیار قوی و موفق بوده و با پیشرفت در حال توسعه در این بعد است که بار این پیشرفت نیز بر دوش حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی جعفری شامگاه چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با تاکید بر اینکه آزادی کامل سوریه را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: دستاورد بعد داخلی انقلاب اسلامی در عرصه های سازندگی و تکمیل زیرساخت ها بوده اما چالش اساسی کشور اقتصاد و معیشت مردم است که معضل بزرگی است و دشمنان از این راه تحریم و فشارهای اقتصادی می خواهند مانع دستاوردهای معنوی شوند. وی با بیان اینکه غلبه بر بحران های اقتصادی کشور آسان تر از بحران جنگ است، اظهار کرد: با مدیریت جهادی، تلاش و با اعتقاد و باور و با استفاده از توانمندی های خود و روحیه جهادی و متمرکز شدن روی توان های داخلی توانستیم که بحران جنگ را حل کنیم بنابراین می توانیم با الگوگیری از این روش، مشکلات امروز کشور را نیز حل کنیم.

«ترامپ» مدعی شد کنار مردم ایران است!

دونالد ترامپ در مراسم موسوم به مراسم «سالیانه صبحانه دعای ملی» ایران، ونزوئلا، کوبا و کره شمالی را «رژیم های سرکوبگر» خواند. به گزارش فارس، رئیس جمهوری امریکا مدعی شد: «ما می دانیم که میلیون ها نفر در ایران، کوبا، ونزوئلا، کره شمالی و دیگر کشورها از رژیم های سرکوبگر و بی رحم رنج می برند.» دونالد ترامپ گفت که «امریکا در کنار همه افرادی است که از سرکوبگری و تحت تعقیب قرار گرفتن مذهبی رنج می برند.»