آرشیو دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۲
اخبار کشور
۳

سرلشکر صفوی در اصفهان: منحنی عمر آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به زوال رفته است

سرلشکر سید یحیی صفوی در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن اصفهان گفت: دشمن نتوانسته بین ملت و مسئولان فاصله و شکاف ایجاد کند، مردم با حمایت از رهبر معظم انقلاب، ایرانی پیشرفته، قدرتمند و آباد را خواهند ساخت؛ درود خدا بر مادران و همسران و فرزندان شهیدان که پس از شهادت عزیزانشان این گونه استوار ایستاده اند.

وی ابراز داشت: با گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی باید بپرسیم که ما قوی تر شده ایم یا دشمنان ما قوی تر شده اند؟ با اطمینان بشارت می دهم که با گذشت زمان منحنی عمر آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به زوال رفته و منحنی اقتدار انقلاب اسلامی رو به صعود است؛ دیروز شاهد سرنگونی هواپیمای صهیونیستی توسط رژیم سوریه بودیم، آیا آمریکایی ها در سوریه و عراق شکست نخورده اند؟ آیا آمریکایی ها در تشکیل خاورمیانه جدید شکست نخوردند؟

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دستور نظامی رئیس جمهور آمریکا نشان از ضعف این رژیم است، گفت: زمان به سمت بیداری ملت ها در مبارزه با ظلم آمریکایی، صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی است و عامل حرکت به نفع انقلاب اسلامی است.

سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: آیا مستشاری نظامی فرزندان ایران اسلامی نبود که توانست نیروهای داعش را شکست دهد و توطئه جدید آمریکایی ها را برهم بزند؟ اصلی ترین راه ما حفظ انسجام ملی، اقتدار ملی، حمایت و پشتیبانی ملت از ارکان نظام، رهبر معظم انقلاب و سه قواست.