آرشیو دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۲
ورزشی
۹

بنا: می خواهم به دوران بازنشستگی ام ادامه دهم

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید بر اینکه شرایط خوبی در کشتی آزاد و فرنگی نداریم، گفت: حتی اگر رسول خادم، رئیس فدراسیون هم برای بازگشتم پیشنهاد دهد قبول نمی کنم.

محمد بنا در تازه ترین صحبت های خود در حاشیه بهره برداری از سالن کشتی حمید سوریان اظهار داشت: اصلا از کشتی دور نبوده ام و تمامی مسابقات داخلی و خارجی را دنبال می کنم. در شهریار هم در کلاس های تمرینی شرکت می کنم. امیدوارم وضعیت کشتی ما خوب شود. ما شرایط خوبی چه در کشتی آزاد و چه در کشتی فرنگی نداریم. مدیریت و امکانات در کشتی برای بهبود این رشته به کار گرفته شود، اما در این زمینه آن قدر قوی نیستیم. امیدوارم دلایل این موضوع چه در کشتی آزاد و چه در فرنگی کارشناسی و بررسی شود.

بنا در ادامه درباره برخی صحبت ها مبنی بر بازگشتش به کشتی فرنگی، گفت: نه این موضوع واقعیت ندارد. همان طور که بعد از المپیک ریو اعلام کرده ام می خواهم دوران بازنشستگی ام را ادامه دهم. وی در پاسخ به این سوال که اگر رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی از وی بخواهد که به تیم ملی باز گردد، آیا این پیشنهاد را قبول می کند یا خیر؟ گفت: حتی اگر رئیس فدراسیون هم بخواهد من این پیشنهاد را قبول نمی کنم، چرا که شرایط من با فدراسیون کشتی جور در نمی آید.

بنا در پاسخ به این سوال که درباره انتخاب رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران و برخی انتقادات به این موضوع، گفت: چرا نمی تواند او سرمربی تیم ملی باشد؟ جنبه منفی این موضوع را نببینید. حق رئیس فدراسیون است که می تواند با هر کسی کار کند. وقتی شورای فنی این مسئولیت را بر دوش او قرار داده است و او نیز آن را قبول کرده است. البته خادم با این کار ریسک کرده، چرا که وقتی سرمربی تیم ملی است، باید باخت بر گردن بگیرد. او از جایگاه رئیس فدراسیون کشتی پنج پله پایین تر آمده است و سرمربی تیم ملی شده است. البته با این شرایط پیش بینی موفقیت در کشتی آزاد بسیار سخت است.