آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۲۰
حوادث
۱۸

اخبار

کشته شدن 5 عضو خانواده زیر چرخ های تریلر

گروه حوادث / تصادف مهیب تریلر و پژو 405 در محور فهرج - زاهدان، خانواده 5 نفره را به کام مرگ دلخراشی کشید. سرهنگ مهدی پنجعلی زاده - فرمانده انتظامی شهرستان فهرج - گفت: صبح پنجشنبه پس از دریافت گزارشی مبنی بر تصادف در 65 کیلومتری محور «فهرج - زاهدان»، ماموران پلیس همراه با نیرو های امدادی راهی محل حادثه شدند. متاسفانه در بررسی های مقدماتی مشخص شد در برخورد پژو 405 با تریلر، 5 سرنشین خودرو سواری به طرز دلخراشی کشته شده اند. علت حادثه از سوی کارشناس های پلیس راه در دست بررسی است.

شرط عجیب دختر جوان برای ازدواج

گروه حوادث/ جوان عاشق پیشه که برای برآورده کردن شرط دختر مورد علاقه اش از گلفروشی ها گل می دزدید، دستگیر شد. سرهنگ موسوی، فرمانده انتظامی گچساران گفت: با گزارش سرقت های متعدد از گلفروشی های گچساران ماموران کلانتری 11 این شهر تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها آغاز کردند. پس از تحقیقات گسترده و زیر نظر گرفتن محدوده های سرقت، ماموران گشت این کلانتری سارق را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه ای دستگیر کردند. پلیس در بررسی خانه این پسر جوان تعداد زیادی گل و گیاه پیدا کرد که تحویل صاحبانشان شد. فرمانده انتظامی گچساران افزود: متهم در بازجویی با اعتراف به چندین مورد سرقت از گل فروشی های شهر انگیزه خود را شرط معشوقه اش اعلام کرد. این دختر از او خواسته بود «اگر می خواهی به من برسی، باید از تمام گل ها و گیاهان موجود در گل فروشی های شهر برای من بیاوری، چون به گل و گیاه خیلی علاقه دارم.» متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سوءقصد به رئیس شعبه بانک ملی

گروه حوادث/ رئیس شعبه بانک ملی منطقه اسپکه در نیک شهر در تیراندازی افراد ناشناس مجروح شد. دانش، بخشدار لاشار-استان سیستان و بلوچستان- در این باره گفت: افراد مسلح پس از آنکه وی را از ناحیه دست و پا هدف گلوله قرار دادند، با پرایدی از محل متواری شدند. مصدوم پس از این سوءقصد به بیمارستان انتقال یافت و حال عمومی او رضایتبخش است. هویت و انگیزه ضاربان ناشناس در دست بررسی قرار دارد.