آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده مرزبانی ناجا: سرباز مفقود حادثه میرجاوه زنده است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: رهایی مرزبان مفقود میرجاوه از دغدغه های اصلی ما محسوب می شود و رایزنی با دولت و دستگاه های قضایی و نظامی پاکستان برای آزادسازی وی ادامه دارد.

سردار قاسم رضایی درخصوص آخرین وضعیت سرباز مفقود حادثه میرجاوه، به فارس گفت: وضعیت همرزم عزیزمان سعید براتی را هر هفته حداقل دو تا سه بار از مرکز رصد کرده و به صورت استانی نیز هر روز بررسی می شود؛ لیکن از دست ما خارج است.

رضایی با اعلام اینکه براتی در خاک پاکستان است و گروه جیش الظلم مرتبا جای وی را تغییر می دهد، افزود: به شدت پیگیر وضعیت وی از طریق دولت، مرزبانی، دستگاه قضا و نیروی نظامی پاکستان هستیم اما تا این لحظه موفق به برگرداندن وی نشده ایم.

وی درخصوص وضعیت سلامتی سعید براتی، گفت: این مرزبان سالم است و خبرهایی مبنی بر صحت و سلامتی وی داریم.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: بازگرداندن سعید براتی از دغدغه های اصلی ما محسوب می شود؛ اما متاسفانه تا کنون موفق به رهایی و بازگرداندن وی نشده ایم؛ مسئولان پاکستان همه در این خصوص بسیج شده اند و امیدواریم به زودی بتوانیم وی را به آغوش خانواده باز گردانیم.

ششم اردیبهشت امسال 12 نفر از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه به هنگام تعویض پست در منطقه مرزی چاهندو مورد حمله و کمین تروریست های گروهک جیش الظلم قرار گرفتند که در این حادثه 9 نفر شهید و دو نفر مجروح شدند و سرنوشت سعید براتی در هاله ای از ابهام ماند.