آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۷
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اخبار نگران کننده از احتمال تعلیق ورزش اول کشور به گوش می رسد

زیر یک خم کشتی!

این که کمیته بین المللی المپیک بشدت تحت نفوذ صهیونیست ها قرار دارد بر هیچ کس پوشیده نیست، به همین دلیل هم هست که اخباری منتشر شده مبنی بر این که نفوذ صهیونیست ها باعث شده تا موضوع محرومیت کشتی ایران و علیرضا کریمی دوباره کلید بخورد و البته جدی تر از قبل شود.

این در حالی است که رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی برای حل این مشکل جلسات زیادی را با مسئولان فدراسیون جهانی برگزار کرده و دیپلماسی های خاص خودش را برای جلوگیری از این اتفاق انجام داده است. با این حال اخباری که از فدراسیون جهانی به گوش می رسد چندان خوشایند نیست. به همین بهانه با بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی تماس گرفتیم تا او در این باره صحبت کند. بنی تمیم در این باره گفت: «من روز گذشته با همکاران شما حرف هایم را زده ام و چیز جدیدی برای گفتن ندارم.» از بنی تمیم پرسیدیم تعلیق کشتی ایران تا چه اندازه جدی است که او گفت: «ما در ماه های قبل مذاکرات سنگینی را انجام داده و توانسته بودیم اجرای این حکم را به تعویق بیندازیم. در حال حاضر هم منتظر اعلام رای هستیم. تلاش هایی که ما کردیم خوب بود و هر کاری که باید انجام دادیم تا کشتی ایران تعلیق نشود، اما باید بگویم متاسفانه موضوع تعلیق کشتی ایران همچنان به قوت خود باقی است.»

بنی تمیم گفت: «رسول خادم هم از روزی که این شایعات به گوش رسیده دوباره مذاکرات خودش را با سران فدراسیون جهانی و بخصوص لالوویچ آغاز کرده است. ما هم امیدواریم کشتی ایران تعلیق نشود و در نهایت این ماجرا ختم به خیر شود تا کشتی ایران و سرمایه هایی که اندوخته ایم متضرر نشوند.»

علیرضا کریمی در رقابت های امیدهای جهان که آذرماه سال جاری در کشور لهستان برگزار شد، به دلیل عدم رویارویی با حریف رژیم اشغالگر قدس، مقابل کشتی گیر روس شکست خورد و همین امر باعث شد تا مجامع جهانی به کشتی ایران ورود کنند.