آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۷
ورزشی
۹
گفتگو

آغاز اردوی تیم ملی ووشو از 18 فروردین

علی نژاد: حضور اوجاقی در کادر فنی تیم ملی فوتبال با هماهنگی بوده است

رئیس فدراسیون ووشو می گوید حضور سرمربی تیم ملی ووشو در کادر فنی تیم ملی فوتبال با هماهنگی او بوده و مشکلی در کار تیم ملی ووشو ایجاد نمی شود. مهدی علی نژاد در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات رئیس هیئت ووشو گلستان درخصوص حواشی پیش آمده پیرامون عضویت سرمربی تیم ملی ووشو در کادر فنی تیم ملی فوتبال،برنامه های تیم ملی ووشو و... به اظهارنظر پرداخت که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

* یک سال آینده سال بسیار مهمی است که بازی های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم که انشاالله از 18 فروردین ماه اردوی تیم ملی برای این بازی ها آغاز می شود.البته در کنار این رقابت ها مسابقات جهانی ووشو در رده جوانان در برزیل برگزار خواهد شد که این رویداد در تیرماه برگزار خواهد شد و از 20 فروردین ماه اردوی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها آغاز خواهد شد. جام جهانی تالو و ساندا را هم در آبان ماه و آذر در چین و میانمار در پیش رو خواهیم داشت.

* درباره حواشی پیش آمده پیرامون عضویت سرمربی تیم ملی ووشو در کادر فنی تیم ملی فوتبال باید بگویم که این اتفاق با هماهنگی من بوده و من هم استقبال کردم از این موضوع و اعتقاد دارم به هر بخشی از ورزش بتوانیم کمکی را انجام دهیم، باید این اقدامات را داشته باشیم. فوتبال در جام جهانی سال آینده حضور خواهد داشت و اگر سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان می تواند کمکی را به تیم ملی فوتبال کند، ما هم خوشحال می شویم که این اتفاق رقم بخورد.

* اردوی تیم ملی ووشو از 18 فروردین آغاز خواهد شد و تا زمانی که تیم ملی فوتبال در ایران حضور دارد، سرمربی تیم ملی ووشو با تیم ملی فوتبال همکاری خواهد کرد و بعد از آن نیز زمان بندی به گونه ای انجام خواهد شد که مشکلی برای تیم ملی ووشو ما نیز پیش نیاید.