آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۷
ورزشی
۹
نکته ورزشی

وقتی دعوای«کریمی و جریان فاسد» را به دعوای «کریمی و کی روش» تبدیل کردند!

هفته گذشته شاهد بودیم که بعد از حضور کریمی در یک برنامه تلویزیونی، دعوایی که یک سر آن کریمی به نمایندگی از جامعه سالم فوتبال بوده و طرف دیگر جریانات فاسد و مفسد در فوتبال، تبدیل شد به دعوای میان کریمی و کی روش! یعنی دو نفری که هر چه باشند از جنس و خانواده فوتبال هستند و هر دو دغدغه این رشته ورزشی را دارند و هر دو به نوعی بالاخره به این فوتبال خدمت کرده اند.

سرویس ورزشی-

این وسط کی برنده شد؟ کی نفس راحت کشید؟ همان کسانی که کریمی اصلا دعوا را با آنها شروع کرده بود! و... البته در ماجرای پیش آمده آنچه مشخص و معلوم شد، این است که علی کریمی در جبهه فوتبال و هواداران صدیق این رشته قرار دارد و صف و جبهه خود را مشخص کرده است، و البته باید هزینه های آن را بدهد و منتظر نقشه ها و طراحی های جریانات سودجو و یا شهرت طلب و... و رخنه کرده در فوتبال باشد.

باز هم تاکید می کنیم حالا که کریمی وارد این وادی شده، باید سخت مراقب خود و دور و بر خود و کسانی که به عنوان مشیر و مشاور در اطراف او هستند، باشد و با هوشیاری اجازه ندهد از او استفاده ابزاری شود و این و آن جریان ضد ورزش یا حتی سیاسی و ضد ملی، او را در پازل خود به کار بگیرند و...