آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۷
ورزشی
۹
حدیث دشت عشق

وصیت نامه تکان دهنده شهید مدافع حرم «نوید صفری»

مرگ بر آمریکا ثوابش از نماز کمتر نیست

اینجانب نوید صفری با علم کامل به مسائل روز و مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایرانمان و با شهادت به یگانگی خداوند متعال...چند جمله ای در باب وصیت به یادگار می گذارم که انشاالله امیدوارم رعایت شود:

1- اول؛ اینکه بدانید کسی که قاتل من است اندیشه های تندرو و کم فهم و کج فهم است.

دوم؛ قاتل من اندیشه های مکارانه و حیله آلود آمریکا و اسرائیل ملعون است.

سوم؛ قاتل من عدم برادری و یکپارچگی بین مسلمانان شیعه و اهل سنت است که به این مسائل دامن می زنند.

چهارم؛ قاتل من رفتارهای سلیقه ای و نابخردانه افراد است.

و پنجم؛ قاتل من کسی است که با سلاح بی روح خود، روح من را آسمانی می کند و من همین جا از جهل او می گذرم زیرا او کمترین خسارت را به من زد!

2- و بدانید و بدانید و بدانید که دشمن واقعی اسلام ناب محمدی(ص) و دین مرتضی علی(ع) کسی نیست به غیر آمریکای فریبکار که ذهن جوانان و گاهی کهنسالان ما را به غارت برده و اسیر مکرهای خود می کند. آری آمریکا با تمام پوشالی بودن خود، برای بعضی افراد بت اعظم شناخته شده و مانند پیروان دجال، چشم بسته و بی خرد دنباله روی آن هستند. خدایا! هرچه زودتر سایه این دجال های حیله گر و منافق و چندروی آمریکا و اسرائیل را از زمین برکن.

3- از شما می خواهم در مراسمات من، به خصوص تشییع من پرچم آمریکا را به آتش بکشید و مرگ بر آمریکا بگویید تا کمی آرام شوم و زیر جنازه من بلند الموت لامریکا بگویید.

4- خدا رحمت کند آیت الله مشکینی را که می گفت یک مرگ بر آمریکا ثوابش از نماز کمتر نیست. بگذارید دنیا بفهمد که ما عالم به عمل خود و جنایت آمریکایی ها هستیم و مانند کبک نیستیم و می دانیم ظهور حضرت حجت(عج) به دست چه کسانی به تاخیر می افتد. ما می دانیم اما چه کنیم که چاره ای نیست و این مردم جز به ریخته شدن خون شهیدان بیدار نمی شوند؛ پس باید بهای فراهم گشتن یاران حضرت حجت(عج) را به خون ناقابل و نامقدار خود بپردازیم. انشاءالله

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیل الله اللهم اغفر الذنوب عبد مذنب

ساعت 20:30- دوشنبه جمادی الثانی - 95/02/12