آرشیو دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۴۸
شهرستان ها
۷

عضو شورای شهر: شهردار بندرعباس باید روش های خود را تغییر دهد

بندرعباس- خبرنگار کیهان: عضو شورای شهر بندرعباس گفت: شهردار بندرعباس باید رویکرد و روش خود را تغییر دهد.

پرویز سالاری در جلسه شورای شهر افزود: اگر باورمان ساختن شهری برای همه است باید 48 درصد اعتبارات عمرانی به بافت فرسوده شهر اختصاص یابد. وی گفت: تا کی محله های حسین آباد، سورو، اسلام آباد، شیراول و امثالهم باید با کوچه های تنگ و تاریک گرفتار باشند که نه آمبولانسی می تواند وارد شود نه خودرو آتش نشانی!

وی گفت: باید شهردار قبل از ارائه بودجه، گزارش هزینه کرد بودجه سال قبل و میزان تحقق بودجه را در صحن علنی شورا ارائه کند و بنده تا گزارش حسابرسی بودجه سال 95 ارائه نشود به بودجه سال آینده رای نخواهم داد. باید بدانیم میزان انحراف از بودجه چقدر بوده و روش های خودمان را در ساختار بودجه متناسب سازی کنیم اما این اتفاق که وظیفه معاون مالی و اداری شهرداری بوده، انجام نشده است. ما الان نمی دانیم که آیا بودجه ها در سر جای خود هزینه شده است.

سالاری بیان داشت: ما در 4 سال گذشته هر سال 8 معبر جدید در برخی محلات باز کردیم اما این کافی نیست. دولت اهتمام ویژه ای دنبال می کند که با وام های کم بهره وضعیت بافت های فرسوده را ساماندهی کند اما ما در بندرعباس چقدر از این فرصت دریافت وام نوسازی و بهسازی برای مردم به طور مطلوب بهره بردیم؟

وی افزود: انتظار ما این است که شهردار به شعاری که می دهند «ساخت شهری برای همه» پایبند باشد. سالاری افزود: مردم بندرعباس خواهان تغییر هستند و با انتخاب اعضای جدید شورای شهر این پیام را اعلام کردند و آقای امینی شهردار بندرعباس باید این پیام مردم را دریافته و رویکردها و روش های خود را تغییر دهد.