آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۲۳
سیاسی
۲۱

لاریجانی: قوای سه گانه بحث های جدی تری در زمینه تحقق عدالت داشته باشند

رئیس مجلس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: قوای سه گانه بحث های جدی تری در زمینه عدالت داشته باشند و زمینه های تحقق بیانات ایشان را فراهم کنند. به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی در نشست علنی صبح روز دوشنبه مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به سخنرانی روز یکشنبه مقام معظم رهبری گفت: لازم است از بیانات بدیع و راهگشای رهبر معظم انقلاب در روز گذشته که روز شهدای مردم تبریز بود، تشکر کنم. لاریجانی تاکید کرد: ایشان بحث جامعی درخصوص مسیر انقلاب ارائه کردند و نقاط قوت حرکت انقلاب را پس از 39، 40 سال بیان داشتند و آسیب هایی را که در این زمینه وجود دارد بخوبی بیان کردند.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور ادامه داد: ایشان اولویت امروز کشور، مساله اقتصادی، مخصوصا در زمینه تولید و رفع موانعی را که در این زمینه است بسیار پراهمیت دانستند که لازم است از نمایندگان تشکر کنم که در خلال بحث بودجه به موضوع تولید و مخصوصا صادرات توجه کردند و ان شاءالله این مسیر ادامه خواهد داشت. وی عنوان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر توجه جدی به مستضعفان و غفلتی را که در زمینه تحقق عدالت و عدالت اجتماعی در کشور شده است باید به رویکردهای دقیق تر تبدیل کرد.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور افزود: تاکید ایشان در زمینه فساد و مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی که بعضا مشاهده شده است و رفاه طلبی؛ اموری است که در کشور باید انضباط پیدا کنند و این مسائل ایجاب می کند جلسات دقیق تری در مجلس، دولت و قوه قضائیه داشته باشیم و راهکارهای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب برای این مقطع انقلاب را پیگیری کنیم.