آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۰۳۲
جامعه
۱۳

الو... اعتماد

اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند با فساد مبارزه کنید و همچنین گفته اند فساد اژدهای هفت سر است چرا شاهد آن نیستیم که مسوولان بی پرده درباره فساد به مردم اطلاع رسانی کنند. حداقل انتظار من شهروند این است که بعد از این فرمایش رهبرانقلاب آقای روحانی بگوید آنهایی که پشت ماجرای موسسه های مالی اعتباری بوده اند چه کسانی هستند؟ حداقل این افراد را به مردم معرفی کنند.

09100001290

والله نمی دانم خطابم آقای روحانی باشد یا آقای سیف باشد یا چه کسی. ما نفس مان بند آمده و دولت می گوید طلب 98درصد از آنهایی که در موسسه های مالی اعتباری سپرده داشتند را حل کرده ایم. من فقط اصل پولم را می خواهم ولی هنوز همان را هم نمی پردازند.

حزباوی از اهواز، 09160007632

چطور کسی با آقای احمدی نژاد کاری ندارد. ایشان می تواند برود مقابل در دادگاه بایستد و سخنرانی کند و هرچه می خواهد بگوید و به هرکس دلش می خواهد تهمت بزند اما هیچ کس او را بازداشت نمی کند. زمانی ایشان رییس جمهور بود الان که دیگر نیست. اما یک شهروندی یک جایی برود و حتی حرف نزند و فقط بایستد فورا باید به پایین بکشندش و دستگیرش کنند؟

09170007060

آقای مدیر «اعتماد»، من نه اسم کسی را می آورم نه موضوع خاصی را می گویم ولی حاضر هستید همین جمله من را منتشر کنید: «روزگار جالبیست! مرغ مان تخم نمی گذارد اما گاومان هر روز می زاید».

09350002052