آرشیو شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۶۲
ورزش
۱۵

گوناگون

برد مقتدرانه آسمانخراش ها

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم رقابت های انتخابی جام جهانی مهمان قزاقستان بود که دراین مسابقه با نتیجه 75 بر 54 میزبانش را شکست داد و به بردی ارزشمند درخارج از خانه رسید.درادامه این رقابتها، تیم ملی بسکتبال ایران فردا در سالن آزادی میزبان عراق خواهد بود.

روزبهانی: سرباز تیم ملی هستم

ملی پوش سنگین وزن تیم بوکس گفت: فدراسیون جدید روند رو به رشدی دارد و من نیز مانند یک سرباز برای موفقیت ایران تلاش می کنم.احسان روزبهانی اظهار کرد: نه تنها من، که خواسته همه ملی پوشان موفقیت تیم ملی است و برای این موضوع تلاش می کنند.

بانوی پرافتخار، نامزد شد

بانوی پرافتخار کشورمان یکی از نامزدهای دریافت جایزه روز جهانی زن از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک انتخاب شد. کمیته بین المللی پارالمپیک به مناسبت روز جهانی زن اقدام به معرفی 5 نامزد برای دریافت جایزه ویژه کرده است. این جایزه قراراست 17 اسفند و یک روز قبل از افتتاحیه بازی های پارالمپیک زمستانی به فرد منتخب داده شود.

رحمتی با استقلال نرفت

دروازه بان تیم استقلال به همراه این تیم به اهواز سفر نکرد. تیم استقلال امروز در چارچوب هفته بیست وسوم لیگ برتر به مصاف فولاد خواهد رفت که برای این دیدار مهدی رحمتی را به دلیل التهاب زانو دراختیارنخواهد داشت.

برزای به دربی نمی رسد

بهنام برزای هافبک استقلال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ بازی با فولاد و دربی 86 را از دست داد.با توجه به اثر بخشی این بازیکن در زمین نبودش به ضرراستقلال خواهد بود.

آغاز رالی حرم تا حرم

رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم مشهد مقدس تا کربلای معلی دیروز با شرکت بیش از 60 خودرو با بدرقه خادمان آستان قدس رضوی درشهر مشهد استارت خورد.

لک غایب بزرگ فولاد

کادرفنی تیم فولاد نام حامد لک را در فهرست 18 نفره این تیم برای بازی با استقلال قرار نداده است. حامد لک برخلاف برخی اخبار منتشره دچار مصدومیت نیست و فقط با صلاحدید کادرفنی در این بازی حضور ندارد.

15 ساله، طلا صید کرد

آلینا نوجوان 15 ساله اولین مدال طلای کاروان روسیه در المپیک زمستانی را کسب کرد. این ورزشکار دیروزدر اسکیت نمایشی این مدال را به دست آورد.