آرشیو شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۵۱
صفحه آخر
۱۲

جزئیات تازه از نحوه شهادت 4 جوان بحرینی در خلیج فارس

همزمان با افشای جزئیات تازه از چگونگی قتل 4 جوان بحرینی به دست عوامل رژیم آل خلیفه، مردم بحرین، به خیابان ها آمده و جنایت های این رژیم را محکوم کردند.

سرویس خارجی-

مردم ساکن مناطق مختلف بحرین از جمله کرباباد، الدراز، مالکیه و منامه، پنجشنبه شب با برگزاری تظاهرات، جنایت آل خلیفه در قتل 4 جوان بحرینی را محکوم کردند. دریا اجساد 3 تن از این شهدا را به سواحل بوشهر آورده بود. معترضان با سر دادن شعارهایی در همبستگی با «شیخ عیسی قاسم» روحانی سرشناس این کشور، شکسته شدن محاصره خانگی وی را خواستار شدند.

طبق گزارش های تازه، آل خلیفه، این 4 جوان بحرینی را هفته گذشته به قتل رسانده و برای مخفی نگه داشتن جنایات خود، اجساد آنان را به دریا انداخته بود. علمای بحرین هم در بیانیه ای از مردم این کشور خواسته بودند عصر روز جمعه(دیروز) در مراسم تشییع جنازه نمادین این شهدا شرکت کنند.

پیکر این سه شهید مظلوم بحرینی روز گذشته با شعارهای «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرکز بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» توسط مردم قم تشییع شد. پیکر این سه شهید بحرینی در قطعه 31 شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) شهر قم در کنار دیگر شهدای جبهه مقاومت به خاک سپرده شد.

بحرین از 14 فوریه 2011 شاهد انقلاب مردمی ضد رژیم آل خلیفه است. مردم بحرین خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند، اما رژیم آل خلیفه اعتراض های مردمی را با حمایت های چند کشور غربی و عربی از جمله انگلیس و آل سعود سرکوب می کند.