آرشیو شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

انتظارات مردم و مسئولان از رادیو بالاست

مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین رادیو ایران، بهنام احمدپور مبارکه و مدیر جدید این رادیو، محمدجعفر محمدزاده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم حمید شاه آبادی، معاون صدا گفت: مراسم تکریم و معارفه دو نفر از مدیران پر تلاش رسانه در حالی برگزار می شود که این تغییر به پیشرفت بیشتر رادیو کمک می کند. امیدوارم تمام اقدامات خوبی که مهندس احمدپور به نحو شایسته انجام داد و در دست اقدام داشت، به همت دکتر محمدزاده به شکل قابل قبولی ادامه یابد و جمع صمیمی رادیو ایران توانمندتر از گذشته فعالیت های خود را ادامه بدهد.

معاون صدا ضمن اشاره به این که در شرایط کنونی انتظارات مردم، مسئولان و اهل فرهنگ و هنر از رسانه رادیو بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به نیروی انسانی می تواند در تحقق این اهداف موثر باشد. رادیو ایران از قدرت بالایی برخوردار است و باید با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و نگاهی همه جانبه به آنها، به این مهم دست یابد.

شاه آبادی، هویت بخشی را وجه تمایز رادیو ایران با سایر شبکه ها دانست و تصریح کرد: اگرچه رادیو ایران در کنار سایر شبکه ها قرار دارد، اما در بسیاری از ماموریت ها کاملا منحصربه فرد است. ترویج الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به وحدت ملی و همدلی از مهم ترین ماموریت های کلان رادیو ایران است که ده ها برنامه دارد و در بسیاری از آنها نقطه افتراق جدی با بسیاری از برنامه های دیگر دیده می شود. تولید کارهای بسیار باسابقه ای درخشان مسئولیت همکاران ما را در رادیو ایران سنگین تر می کند.

محمدجعفر محمدزاده پیش از این سوابقی چون معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سرپرستی تدوین دانشنامه مطبوعات ایران و معاونت و قائم مقامی مراکز استانی صداوسیما را در کارنامه دارد.