آرشیو یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۲۶
ورزشی
۲۳

لهستان، قهرمان تور جهانی والیبال ساحلی کیش شد

تیم لهستان یک با شکست لتونی یک عنوان قهرمانی تور جهانی سه ستاره کیش را به دست آورد و 11 هزار دلار پاداش قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد. تور جهانی سه ستاره کیش که از اول اسفندماه آغاز شده است، دیروز با معرفی تیم های اول تا چهارم به پایان رسید.

تیم لتونی یک نیز با کسب عنوان نایب قهرمانی، 8 هزار دلار پاداش دریافت کرد. در دیدار رده بندی این رقابت ها نیز تیم های اتریش سه و آلمان دو برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آلمان به پیروزی رسید و مقام سومی را از آن خود کرد و جایزه 6 هزار دلاری را به دست آورد. تیم اتریش سه نیز با پذیرش شکست در دیدار رده بندی، در جایگاه چهارم قرار گرفت و پاداش 4 هزار و 800 دلاری به دست آورد. محمود افشاردوست، دبیرکل فدارسیون والیبال دیروز درباره سطح فنی تور جهانی کیش گفت: «تور کیش از جمله تورهای سه ستاره است و تیم های متقاضی طبق درجه مسابقات برای حضور در آن اعلام آمادگی می کنند.»

مسئول اجرایی تور جهانی کیش در پاسخ به این سوال که آیا این دوره، آخرین میزبانی ایران از تورجهانی والیبال ساحلی است، تاکید کرد: «در این خصوص با ضیایی، رئیس فدراسیون صحبت کرده ایم. با توجه به هزینه هایی که برای برگزاری این رقابت ها می دهیم، باید ارزیابی کنیم و ببینیم دستاورد این میزبانی برایمان چه بوده است. اگر برآوردها طبق توقعات مان بود، قطعا به این میزبانی ادامه خواهیم داد اما اگر این طور نبود، ممکن است به این میزبانی ادامه ندهیم.»