آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۲۷
فرهنگ و هنر
۲۲

واکنش ناصر ملک مطیعی به حواشی حضورش در تلویزیون

دلم با مردم بوده است

قرار بود پس از سال ها از قاب تلویزیون با طرفدارانش صحبت کند. بهانه حضورش شب یلدا بود و حواشی حضورش به بلندای همین شب کش آمد.

در روزهای پایانی پاییز بود که حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه «دورهمی» و گفت وگویش با مهران مدیری خبرساز شد اما هنوز ساعاتی از انتشار این خبر نگذشته بود که اعلام شد این بازیگر پیشکسوت قرار است به همراه علی پروین در ویژه برنامه «من و شما» هم حضور داشته باشد. برای تایید صحت خبر آنونس های برنامه در شبکه های مجازی منتشر شد اما این برنامه روی آنتن تلویزیون متوقف شد و برنامه «دورهمی» هم سر از قفسه آرشیو درآورد. این نوع برخورد تلویزیون اگر چه با جنجال و واکنش جامعه و اهالی رسانه و سینما همراه بود اما پاسخ ناصر ملک مطیعی تنها سکوت بود. حالا با گذشت حدود دو ماه از این اتفاق این بازیگر پپشکسوت که هیچوقت اهل غر زدن و شکایت نبوده است می گوید در قبال این اتفاق هم گله ای ندارد. او در گفت وگویی با تی وی پلاس درباره سرنوشت دو برنامه ضبط شده تلویزیونی می گوید: «هر دو می خواستند شب یلدا برنامه را نمایش دهند اما دچار اختلاف شدند. هر دو هم پارتی داشتند. روسای تلویزیون یا کسانی که می خواستند به این اختلاف رسیدگی کنند عجالتا آن را مسکوت گذاشتند».

ناصر ملک مطیعی که حالا بغض در صدایش نشسته است می گوید که اهل گله و شکایت نیست: «هفتاد سال است که مردم من را نگه داشته اند و همین برای من کافی است.» چطور می شود که 40 سال در رسانه حضور فعال نداشته باشی اما همچنان مثل سوپراستاری که هر روز دیده می شود در حافظه مردم باشی؟ پاسخ ملک مطیعی به این سوال همان صداقتی است که در کلامش وجود دارد: «دلم با مردم بوده است. در این 40 سال عاشق کارم بودم اگر چه از آن دور بودم اما با سرنوشت هم مبارزه ای ندارم.»