آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۵۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* انتظار نداریم رئیس جمهور محترم طوری سخن بگوید که دشمنان تابلودار نظام اسلامی برایش سوت و کف بزنند و ساعت ها به تجزیه و تحلیل درباره حاشیه سازی هایش بپردازند به جای این نظریه پردازی های غیرعلمی و بی ارتباط با مسئولیت لطفا در این مدت کوتاه باقیمانده از دوره دوم ریاست جمهوری به فکر گره گشایی از مشکلات بی حد و حصر کشور چون تورم، رکود، بیکاری، قاچاق کالا و... تاخیر ازدواج جوانان و... باشید.

شکیبا و فرخ

* آقای رئیس جمهور در سخنرانی اخیر خود گفته اند علم دینی و غیردینی نداریم و علم ربطی به دین ندارد. به ایشان عرض می کنم حاصل علم غیر دینی همان بمب اتمی است که آمریکایی ها روی سر ژاپنی ها ریختند و 200 هزار نفر انسان بی گناه را کشتند و نابود کردند و با همان علم غیردینی هنوز این جنایت را تطهیر و توجیه می کنند. چگونه ایشان در هر موردی که سواد آن را ندارد اظهارنظر می کنند در حالی که امور جاری دستگاه اجرائی کشور که مسئولیت آن را به عهده دارند به خوبی پیش نمی رود.

منصوری

* دشمنان نظام چه داخلی و چه خارجی از اقتدار نظام اسلامی وحشت دارند لذا تمام تلاش خود را معطوف به شکستن این اقتدار کرده و می کنند. لذا مسئولان امنیتی و اطلاعاتی و قضایی در برخورد با ساختارشکنان در هر پست و موقعیتی باید برخورد با صلابت و قهرآمیز داشته باشند.

39490912 و 07610913

* مسئولان اجرایی باید به مردم پاسخ بدهند که چرا با توجه به تحرکات مشکوک آشوبگران در خیابان پاسداران نیروی انتظامی را خلع سلاح کردند و خودشان هم اقدام پیشگیرانه ای انجام ندادند؟ وزیر اطلاعات باید به این گونه سوالاتی که مردم می پرسند احترام بگذارد و پاسخگو باشد.

3061013

* مسئولانی که نیروهای انتظامی را بدون سلاح برای مواجهه با اشرار جلو می فرستند اگر در ادعای خود صادق هستند مامورین و محافظین خود و منزلشان را خلع سلاح کنند.چرا برای جوانان مردم نسخه هایی می پیچند که برای خودشان نمی پسندند؟

37610915

* چرا باید هم اسرائیل و هم فلان نماینده مجلس از جنایت دراویش در خیابان پاسداران تهران حمایت بکنند و عملکرد ماموران مظلوم نیروی انتظامی مورد خدشه قرار بگیرد؟ باید به موضوع نفوذ حساس بود و نسبت به عمق و ابعاد آن شناخت پیدا کرد و به جامعه آگاهی داد.

17520914

* در صورتی که به این انفعالی که در برخی از مسئولان مشاهده می شود پایان داده نشود اگر چند خیابان مثل خیابان پاسداران به قرق عده ای عربده کش و قداره بند دربیاید تکلیف امنیت پایتخت کشور چه می شود؟

45660915

* مسئولان وزارت کشور در قبال ناامنی و شرارتی که در خیابان پاسداران تهران برای ساکنین این منطقه بوجود آمد و جان و مال مردم در خطر قرار گرفت مسئول هستند. چرا اجازه داده اند تعدادی شرور و جنایتکار به جان شهروندان بیفتند.

04590915

* نامه نگاری آقای احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب نشان از فقدان بصیرت در ایشان دارد. از محتوای نامه کاملا می توان به عدم صداقت نویسنده پی برد. در ضمن باید به آقای احمدی نژاد گفت دیگر بس است. نظام تاوان بسیار زیادی را برای شما پرداخت کرده است. چرا بعضی ها که از قبال انقلاب نام و شهرتی پیدا کرده اند قدرو منزلت خویش را نگه نمی دارند.

بوربور

* آقای رحمانی فضلی، مگر یک فرقه خرافی را می توان به جریان اجتماعی مرتبط دانست؟ جریان اجتماعی به مواردی می توان گفت که در جامعه به وضع بد معیشت، فساد، تبعیض و... اعتراض دارند نه فرقه ای که عده اندک آن به فکر آشوب و تخریب اموال عمومی هستند.

21310935

* نیروهای بسیجی مایه امید کشور هستند. خدا لعنت کند آن کسانی را که این نیروهای جان فدا را در جامعه تضعیف می کنند. اگر بسیج و بسیجی در وسط میدان نباشند دشمنان نظام و انقلاب و کشور به فکر تجاوز خواهند افتاد و امنیتی باقی نخواهد ماند.

53640912

* یکی از برنامه های پروژه نفوذ تغییر افکار عمومی از موضوعات اصلی و حیاتی به موضوعات حاشیه ای است. دغدغه اصلی مردم دست به گریبان بودن با اقتصادی است که در آن عدم نظارت بر بازار و بیکاری حرف اول را می زند و عمده این مشکلات به دلیل حجم انبوه واردات به کشور از مبادی قانونی و غیرقانونی است.

94520912

* از برکات برجام، انواع واردات اره 148 تن، بند شلوار 31 تن، بیل 300 تن، مربا 20 تن، پونز 2 تن، چکش 46 تن، میخ 925 تن، داس 787 تن، کود انسانی 160 تن از ترکیه؟! آفرین بر دولت تدبیر به ویژه برای مورد آخر!

گروسی

* سیمای جمهوری اسلامی گزارشی را از مراسم رونمایی از چند اتوبوس و کامیون توسط وزیر کشور پخش کرد که این اتوبوس ها و کامیون ها در محوطه ساختمان وزارت کشور مستقر شده بودند! بیننده از خود می پرسید وقتی وزیر کشور این همت را ندارد که از اتاق وزارت خود مقداری دور شود و در کارخانه مراسم رونمایی را برگزار کند چگونه می توان توقع داشت که از عهده امنیت کشور و پایتخت بربیاید.

قادری

* روز مهندس را باید به مهندسین بیکار کشور به جای تبریک تسلیت گفت. دولتی که نگاه به خارج دوخته و کاری به ظرفیت های داخل کشور ندارد وجود یا عدم وجود یک روز به نام روز مهندس در تقویم کشور فرقی به حالش نمی کند.

96250915

* دریافت حقوق های نجومی، تجمل گرایی، گرانفروشی، کم فروشی، اختلاس، ظلم به دیگران و... توحش و بی فرهنگی است. خواه از سوی مسئولان باشد و یا از طرف غیرمسئولان؟!

71090915

* در دو سریالی که از شبکه های 2 و 3 پخش می شود بازیگران نقش اول هر دو سریال مرتب دروغ می گویند. توجه داشته باشیم که این بدآموزی ها در جامعه به ویژه در بین فرزندان ما تاثیر بسیار بدی به جا می گذارند. چرا مسئولان رسانه ملی نمی توانند یک سریال خوب بسازند.

48500919

* شهید مهدی باکری اجازه نداد جنازه برادر شهیدش از میان جنازه های باقی مانده در جبهه جدا و به عقب انتقال داده شود ولی امروز گاه با مسئولان و مدیرانی مواجه هستیم که تا توانسته اند فامیل و افراد حزب و گروه خود را به قدرت رسانده و از بیت المال برخوردار ساخته اند.

81800903

* آقای رئیس جمهور، اگر تورم در سال 96، هشت درصد است پس چرا عوارض واحدهای مسکونی دو برابر شده است. به طور مثال در قبض عوارض سال 95 ما مبلغ یکصد و 50 هزار تومان آمده بود اما در سال 96 دویست و 40 هزار تومان محاسبه شده است. یعنی یک افزایش 100 درصدی؟

41770912

* 5 سال پیش قرار بود واحد مسکن مهر پردیس ما را با 15 میلیون وام و 5 میلیون سود (آخرین بدهی) تحویل دهند ولی هیچ خبری نشد. واقعا باید به دولت تدبیر دست مریزاد گفت که درخصوص مسکن مهر کولاک کرد!

79560935

* در سازمان بهزیستی کشور طی اقدامی تبعیض آمیز حقوق پزشکان را 50 درصد افزایش داده اند در حالی که برای 3 هزار نفر از کارکنان این سازمان هیچ قدمی برداشته نشده است. یارانه سه هزار نیروی مراکز غیردولتی تحت پوشش بهزیستی نیز چندماه است پرداخت نشده است و هیچ نهادی هم پاسخگو نیست.

45560913 و 39210912

* از رئیس سازمان برنامه و بودجه سوال شود مراکز توان بخشی چگونه با دست خالی به معلولین رسیدگی بکنند؟ چرا حتی بودجه اختصاص یافته به بهزیستی نقد نمی شود؟

13510911

* چرا باید عوارض نوسازی نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش پیدا کند؟

احمدی

* منشا بسیاری از بیماری ها مشکلات دهان و دندان است. دولت و مجلس در مورد هزینه های بالای دندان ها تدبیری بیندیشند. افراد بازنشسته با درآمد متوسط به پایین برایشان بسیار دشوار است که به ترمیم و بهبود بیماری های دهان و دندان بپردازند.

72510915