آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۵۴
ورزشی
۹

قهرمان سوپرلیگ کاراته امروز معرفی می شود

با پیکار 2 تیم دانشگاه آزاد و بیمه تعاون سوپر لیگ کاراته به ایستگاه آخر می رسد.

سوپر لیگ کاراته در بخش مردان امروز سه شنبه به پایان راه می رسد و تعیین قهرمان مشخص خواهد شد. در مهم ترین دیدار دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین سوپر لیگ باید به مصاف بیمه تعاون تیم دوم جدول برود. دیدار این دو تیم در دور رفت 19 به 10 به نفع دانشگاه به اتمام رسیده بود.

امروز 2 مسابقه مهم دیگر هم برگزار خواهد شد و شاگردان احمد صافی ابتدا به مصاف رعد پدافند خاتم الانبیا(ص) می روند که با 24 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به گوجوریو سی واکای تهران در جای ششم جدول قرار دارد و سپس در دیگر بازی خود به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می روند که با 36 امتیاز در جای سوم جدول قرار دارد. منصور حسن بیگی ملی پوش اسبق کاراته هدایت این تیم جنوبی را برعهده دارد.

بیمه تعاون نیز با هدایت فنی شهاب سلطانی در هفته آخر علاوه بر دانشگاه باید با آوای رزم و پاس قوامین پیکار کند. آوای رزم با هدایت مجید صافی و حمیدرضا فرهادی با 12 امتیاز هفتمین تیم سوپر لیگ است. پاس قوامین علاوه بر این پیکار مهم باید با رعد پدافند نیز پیکار کند. ضمن اینکه مبارزه این تیم برابر مناطق نفت خیز جنوب می تواند جای این دو تیم را در جدول رده بندی تعویض کند.

در سایر دیدارهای هفته آخر گوجوریو سی واکای تهران با هیئت کاراته گیلان و رعد پدافند خاتم الانبیا پیکار می کند. هفته پایانی سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور امروز در سالن مجموعه ورزشی غدیر تهران برگزار می شود.