آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۵
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰

ضمایر

من

از نسل اولی های پاپ است؛ از آن سال ها که هنوز موسیقی عامه پسند این قدر رونق نداشت و او با چند نفر دیگر، تنها فعالان این حوزه بودند؛ خشایار اعتمادی را می گوییم که مدت هاست کم کار است و اتفاقا دیروز در همین باره با هنرآنلاین به گفت وگو نشسته.

او درباره کم کاری اش گفته: ازدیاد چهره های موسیقی و اضافه شدن موسیقی های سخیف، دو دلیل اصلی من برای دور شدن از این فضاست، ببینید شما وقتی به مهمانی می روید باید احساس امنیت، آرامش و شادی کنید و چیزهایی که می بینید یا می شنوید به فرهنگتان نزدیک باشد در غیر این صورت شما مهمانی را ترک می کنید. در حال حاضر دو اثر با بابک زرین بانام های «برگشتم» و «دیر به فکر افتادی» را آماده کردیم و می خواهیم برای آنها تیزرهای یک تا دودقیقه ای بسازیم. یکی از آنها را در ده روز آینده و دیگری را در ایام عید منتشر و پخش خواهیم کرد. در حال حاضر منتظر مجوز آثار هستیم.

او

هنوز برای خیلی ها شمایلی است از مریم مقدس، حتی حالا که هر شب با سریال «آنام» مهمان خانه های مردم است. این روزها شبنم قلی خانی در جمع بازیگران نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری مشغول تمرین است. او در نمایشی به ایفای نقش می پردازد که پیش از این دو دوره با حضور بازیگرانی دیگر به صحنه رفته است. سومین دوره اجرای این نمایش نوروز 97 در پردیس تئاتر شهرزاد خواهد بود با بازیگران جدید که قلی خانی یکی از آنهاست.

آنها

چه شود! دو ساز خوش صدا و دوست داشتنی قرار است نواهای جهان را به عاریت بگیرند و به تالار رودکی بیاورند. ماجرا از این قرار است که دونوازی «درنادئون» در تالار رودکی تهران اجرا می شود. پروژه موسیقی تجربه دومین اجرایش در اسفند امسال را با کنسرت درنادئون در تالار رودکی رقم می زند. آن طور که روابط عمومی گروه موسیقی تجربه خبر داده، مهرداد مهدی و آسو کهزادی در قالب سلسله اجراهای «موسیقی تجربه» در تالار رودکی تهران روی صحنه می روند. درنادئون حاصل دونوازی آکارئون و ویلون با آهنگسازی و اجرای این زوج هنری است.

کنسرت دونوازی آنها پنجشنبه 17 اسفند 1396 از ساعت 20 در تالار رودکی تهران برگزار می شود.