آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۲۹
سیاسی
۲

باهنر: احمدی نژاد در رفتارهای خود تجدید نظر کند

محمدرضا باهنر گفت: احمدی نژاد هشت سال رئیس جمهوری بوده و حال اگر اپوزیسیون شود و بحث رفراندوم را مطرح کند جای تعجب و گلایه است. به گزارش فارس، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین روز گذشته در نشستی خبری در واکنش به تحرکات اخیر رئیس دولت سابق اظهار داشت: موضوع احمدی نژاد هر از چند گاهی سر زبان ها می آید و شاید یکی از موضوعات ایشان این است که همواره در آنتن باشد.

باهنر در پاسخ به پرسشی در مورد بار حقوقی اظهارات رئیس جمهوری سابق گفت: برخی گفتارهای احمدی نژاد در فضای آزاد و تریبون های مجازی گفتار مجرمانه است و هم افراد حقیقی و هم حقوقی می توانند شکایت کنند. وی در عین حال خاطرنشان کرد: برای برخورد با یک مقام باید استدلال ها قوی و افکار عمومی آماده باشد و در برخورد باید مواظب سرمایه اجتماعی هم باشیم؛ چون ممکن است برخورد خشن و یا بدون در نظر گرفتن افکار عمومی سرمایه اجتماعی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه هرکدام از ما یک زمانی مسئولیت هایی داشتیم و از این رو فرافکنی خوب نیست، افزود: احمدی نژاد در گذشته هم توهم هایی داشت که متوجه نمی شدیم و وقتی سوال می کردیم ما را به آینده حواله می داد. به هر حال هرکسی در جامعه نقطه اوج و افولی دارد و باید به این سنت های الهی تن دهیم و در آنتن ماندن به هرقیمتی جای گلایه است و ایشان باید در رفتارهایش تجدید نظر کند. وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه مطالبات مردم بعد از انتخابات کاملا روشن است گفت: مهم ترین مشکل مملکت اشتغال، تولید و محیط زیست است و اگر کسی بخواهد مسائل حاشیه ای را به متن بکشاند و مساله رفراندوم را مطرح کند، درست نیست چراکه اساسا مشکل مملکت رفراندوم نیست.