آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۶۶
شهرستان ها
۵

خبر

تعویض شبکه توزیع آب شرب روستای بیوض یک اهواز

اهواز - خبرنگار رسالت: مدیر امور آبفا روستایی شهرستان اهواز از کارگزاری و تعویض 800 متر شبکه توزیع آب شرب در روستای بیوض یک اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما محمدرضا پوررکنی با بیان این مطلب افزود: عملیات تعویض شبکه توزیع آب شرب روستای بیوض یک در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و شکستگی های مداوم انجام شد.

وی اظهار کرد: فرسودگی لوله های شبکه توزیع باعث شکستگی های مکرر و کاهش کمی و کیفی آب شرب اهالی شریف روستای بیوض یک می شد که با تعویض 800 متر لوله مشکل آنها حل شد.

پوررکنی ادامه داد: عملیات تعویض لوله های شبکه توزیع این روستا ادامه خواهد داشت و در بخش بعد 600 متر لوله کارگزاری و تعویض خواهد شد.

گفتنی است روستای بیوض یک از توابع بخش اسماعیلیه است و 118 خانوار با جمعیتی بالغ بر 660 نفر را تحت پوشش دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل: 1300تن میوه شب عید ذخیره سازی شد

اردبیل-خبرنگاررسالت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون یک هزار و 350 تن میوه شب عید برای استان اردبیل تامین و ذخیره سازی شده است.عدیل سروی در جلسه شورای دستگاه های نظارتی استان اردبیل اظهار داشت: تاکنون یک هزار و 350 تن میوه شب عید برای استان اردبیل تامین و ذخیره سازی شده است تا در آستانه عید در استان توزیع شده و در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: از این میزان 900 تن پرتقال و 450 تن سیب بوده که از دیگر استان ها خریداری شده و در استان ذخیره سازی شده است که با هماهنگی های لازم تلاش می کنیم تا براساس زمانبندی انجام شده زمینه توزیع میوه شب عید را به نحوی مناسب و شایسته فراهم آوریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه تصریح کرد: در راستای برنامه ریزی و نظارت بر کیفیت و نحوه خدمات رسانی و عرضه کالا به مردم و مسافران نوروزی اقدامات لازم انجام می شود تا بتوانیم بدون هیچ گونه مشکلی شاهد خدمات رسانی مناسب به مسافران باشیم.