آرشیو شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۳۱
فن آوری
۸

آن سوی خبر

اینستاگرام دارای تماس صوتی و ویدئویی می شود

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که اینستاگرام احتمالا در آینده ای نزدیک به تماس های صوتی و تصویری مجهز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، از آنجا که رقابت میان شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مشهور در جهان بسیار شدت گرفته است، هر کدام از آنها قصد دارند با معرفی قابلیت و امکانات جدید به جذابیت و میزان طرفداران خود بیفزایند.

حالا کدهای جدید مخفیانه ای در اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام رویت شده است که نشان از قابلیت های جدید تماس صوتی و ویدئویی دارد.

این مساله به وضوح نشان می دهد شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام که تاکنون به عنوان جایی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و نهایتا متون نوشتاری بود، تصمیم گرفته است تبدیل به پیام رسانی همه گیر و عامه پسند نیز بشود و به همین دلیل نیز امکان تماس صوتی و ویدئویی را احتمالا در آینده ای نزدیک معرفی می کند.

کاربران می توانند پست های توئیتر را ذخیره کنند

به تازگی یک قابلیت جدید به شبکه اجتماعی توئیتر افزوده شده که امکان ذخیره کردن پست ها را برای کاربران خود در سراسر جهان فراهم می کند.

به گزارش مهر، این شبکه اجتماعی ویژگی جدید نشان کردن (bookmark) را برای کاربران خود در سراسر جهان ارائه کرده و درواقع کاربر برای نشان کردن یک پست باید روی گزینه share کلیک کرده و گزینه Add Tweet to Bookmark را انتخاب کند. با کمک این قابلیت کاربر می تواند پست های مورد نظر را ذخیره کرده و بعدا آنها را بخواند. همچنین فقط کاربر قادر است توئیت های ذخیره شده خود را رصد کند. علاوه بر این، توئیتر قصد دارد چند قابلیت جدید به دکمه Share از جمله گزینه اشتراک گذاری یک پست به وسیله ایمیل یا پیامک اضافه کند.