آرشیو شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۲۸۰
فرهنگ و هنر
۳۲

هفت هنر جهان

بازی برد پیت و لئوناردو دی کاپریو در فیلم جدید تارانتینو

کوئنتین تارانتینو با صدور بیانیه ای اعلام کرد بسیار خوشحال است که تیمی پویا متشکل از دی کاپریو و برد پیت را با هم در قالب یک فیلم در برابر دوربین خود خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تارانتینو کارگردان آمریکایی اعلام کرد سال هاست دارد روی فیلمنامه فیلم جدیدش کار می کند. این فیلم وقایع سال 1968 و پس از آن را تصویر می کند؛ وقتی شارون تیت، بازیگر هالیوودی و باردار که همسر رومن پولانسکی کارگردان بود، بر اثر حمله به خانه اش کشته شد. برد پیت و لئوناردو دی کاپریو هر یک به تنهایی پیش از این با تارانتینو همکاری کرده بودند اما تاکنون در قالب یک فیلم با هم ظاهر نشده بودند. پیت بازیگر فیلم 2009 تارانتینو یعنی «لعنتی های بی آبرو» درباره نازی ها بود و دی کاپریو نیز در فیلم «جانگوی از بند رها شده» در سال 2012 که فیلمی درباره برده داری بود در برابر دوربین این کارگردان قرار گرفته بود.فیلم جدید تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» قرار است 9 اوت 2019 اکران شود.

خرید 13 نقاشی «پیکاسو» ازسوی خریدار ناشناس

خریداری ناشناس در عرض یک هفته از طریق یک واسطه، 13 نقاشی از «پابلو پیکاسو» را به قیمت 113 میلیون پوند خریداری کرد.

به گزارش «ایسنا»، «هری اسمیت» نام مدیر موسسه مشاوره هنری «گر جانز» است که روز سه شنبه، 9 اثر هنری متعلق به «پیکاسو» را در حراجی «کریستی» خریداری کرد. او سپس در شب چهارشنبه، چهار تابلوی دیگر از این هنرمند اسپانیایی را از حراجی «ساتبی» لندن خرید. مبلغ کلی این تابلوها 113 میلیون پوند و در میانشان پرتره 50 میلیون پوندی که استاد کوبیسم در سال 1937 از «ماری ترز والتر» کشیده بود هم دیده می شود. «اسمیت» اما درباره هویت فردی که این خریدها را برایش انجام داده،