آرشیو شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۸
ورزش
۱۶

شجاعیان: نمی بردیم، خودم را نمی بخشیدم

داریوش شجاعیان، بازیکن تکنیکی استقلال نتوانست در دربی مثل هفته های گذشته برای تیم خوش بدرخشد. او حتی یک موقعیت عالی برای گلزنی داشت ولی آن را هدر داد. وقتی در این باره از شجاعیان می پرسیم می گوید: «راستش خیلی ناراحتم آن توپ گل نشد. خودم فکر می کردم توپ را گل می کنم. آمدم آن را با سر بزنم ولی متاسفانه به شانه ام برخورد کرد و به اوت رفت. دیدید که بعد از گل هم روی زمین نشسته بودم و نمی توانستم بلند شوم. داشتم به این فکر می کردم که اگر تیم نبرد خودم را نخواهم بخشید، ولی خدا را شکر وریا توانست یک گل بزند و بازی را ببریم.»

از داریوش درباره هواداران می پرسیم و می گوید: «چه بگویم واقعا درباره شان؟ بهترین هوادار هستند و افتخار می کنیم برایشان بازی می کنیم. این برد مال آنهاست چون در روزهای سخت کنار استقلال بودند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم دوباره ببریم. حق این هواداران موفقیت های بیشتر استقلال است. امیدواریم در پایان فصل نتایجی گرفته باشیم که آنها راضی باشند.»

او درباره بازی دفاعی استقلال در نیمه دوم هم چنین حرفی می زند: «وقتی در دربی جلو هستید، طبیعی است که تیم حریف برای جبران فشار بیاورد؛ ولی همان طور که دیدید ما موقعیت خاصی به پرسپولیس ندادیم. درست است که حمله می کردند ولی موقعیت آنچنانی نداشتند.»

قبل از بازی قرمزها گفته بودند می خواهند در دربی جشن قهرمانی بگیرند. ظاهرا این مساله باعث شد استقلالی ها انگیزه بیشتری برای مسابقه داشته باشند. شجاعیان هم در این باره می گوید: «طبیعتا چنین مسائلی به ما انگیزه بیشتری می دهد؛ ولی باور کنید اصلا به چنین موضوعی توجهی نداشتیم. ما سرمان در کار خودمان بود و می دانستیم باید بازی را ببریم تا برای نایب قهرمانی شانس داشته باشیم نه پرسپولیس و جشن قهرمانی اش. هواداران هم از ما برد می خواستند. حالا پرسپولیسی ها هم می توانند در آینده جشن قهرمانی بگیرند.» و پرسش آخر از داریوش درباره بازی با العین است. او می گوید: «سال گذشته که من نبودم ولی تیم روی یک اتفاق آن طور باخت. شک نکنید این دفعه همه چیز فرق می کند. می رویم که از العین امتیاز بگیریم و دست پر به تهران برگردیم. برای این مسابقه خیلی انگیزه داریم و دنبال این هستیم که العین را ببریم و ان شاءا... صعود خود را هم تا حدودی به مرحله بعد قطعی کنیم.»