آرشیو شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۸
ورزش
۱۶

برانکو: بیش از حد حریف را جدی گرفتیم

برانکو در تمرین ملتهب دیروز قرمزها که در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او قبل از هر چیز گفت: بیشتر از همه به خاطر هواداران متاسف و ناراحتم. ما بازی را باختیم چون خوب نبودیم و یکسری اشتباهات داشتیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که تیمش در نیمه اول عملکرد فاجعه باری داشت و گفته می شود این مساله تاکتیکی نبوده و بازیکنان از لحاظ روحی شرایط بدی داشتند، گفت: با حرف شما موافقم. به خاطر همین مساله اشتباهات بدی مرتکب شدیم و نباید این اتفاق می افتاد. ما نیازی به ترس نداشتیم و نباید اعتماد به نفسمان را از دست می دادیم، اما متاسفانه حریف را بیش از حد جدی گرفتیم و بزرگ کردیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازی نکردن محسن مسلمان و نیمکت نشینی این بازیکن که به نظر می رسد نوعی لجبازی از سوی برانکو است و چرا سیامک نعمتی بازی نکرد، گفت: در مورد نعمتی قبول دارم که او عملکرد خوبی داشته و پیش بینی شده بود او را بازی بدهیم ولی به خاطر شرایط بازی، دو هافبک دفاعی را تغییر دادم. در مورد مسلمان هم اولویت را به احمدزاده و امیری دادم، اما چرا باید با مسلمان لج کنم؟ کدام مربی با بازیکن خودش لج می کند؟ کدام مربی است که دلش نخواهد بازیکن آماده را بازی بدهد؟ من آماده ترین ها را گذاشتم.