آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۳۳
ورزشی
۲۳

آیا کی روش برای تماشای دربی در ورزشگاه بود؟

شفر: حرف هایم درباره برانکو تند بود، متاسفم

وینفرد شفر، سرمربی استقلال بعد از پیروزی که در دربی پایتخت مقابل استقلال به دست آورد، در گفت وگو با تسنیم حرف های جالبی را به زبان آورد. وی از برانکو عذرخواهی کرد: «اول از همه باید بگویم به خاطر حرف هایی که درباره برانکو زدم، متاسفم. پس از دربی صحبت هایی در کنفرانس مطبوعاتی در رابطه با پرسپولیس انجام دادم که کمی تند بود و آن هم به خاطر حرف هایی بود که برانکو در مورد جپاروف زده بود. برانکو مربی خوبی است و به او بابت قهرمانی پرسپولیس که از حالا مشخص است، تبریک می گویم.»

وی ادامه داد: «دربی های زیادی را در آلمان دیدم اما در عمرم چنین دربی را ندیده بودم. آنها (پرسپولیس) فکر و ایده ای برای گل زدن نداشتند. از این بابت ابراز تاسف کردم که پس از دربی گفتم پرسپولیس بازی بزن زیرش را انجام داد. شاید من تند حرف زدم.»

شفر درباره قائدی هم صحبت کرد: «وقتی با ماشین به هتل یا استادیوم می روم، مقداری عرق می کنم. ولی تصاویر زیادی از تصادفات را می بینم، مثل همین اتفاقی که برای مهدی قائدی افتاد. خیلی از آدم ها باید دوباره گواهینامه رانندگی بگیرند، امیدوارم که این پسر هرچه زودتر برگردد.»

وی درباره تمدید قرارداد خود هم چنین واکنشی داشت: «شاید ایجنت من پیشنهادهایی از باشگاه های دیگر داشته باشد اما این در فکر من نیست، الان در فکرم فقط بازی با العین و پس از آن با الریان است. اگر باشگاه من را نخواهد، مشکلی نیست و به تیم دیگری می روم اما باید بگویم هنوز کار من در استقلال تمام نشده است، الان ما به 75 درصد آن چیزی که می خواستیم، رسیدیم.»

شفر درباره احتمال جایگزینی اش به جای کی روش این نظر را داد: «نمی خواهم درباره چیزی که بعد از جام جهانی است صحبت کنم اما یک سوال، آیا کی روش برای تماشای دربی در ورزشگاه بود؟ نه فقط ملی پوشان استقلال، بلکه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس هم نسبت به 6 ماه قبل شان بهتر بازی می کنند و آقای کی روش از این بابت باید خوشحال باشد، لیگ هم از گذشته خیلی بهتر شده. فرمانده و ژنرال تیم ما مثل امید ابراهیمی می تواند نتیجه را عوض کند، آن هم به خاطر شخصیتش. چیزی که خیلی مهم است، این است که بازیکنان ملی پوش در باشگاه هایشان هم بهتر باشند.»