آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۳۳
فن آوری
۸
تاپ اپ

جست و جو در شهر با یک کلیک

ماهرخ چنگیز

روز گذشته اپلیکیشنی را معرفی کردیم که به کمک آن امکان رزرو بلیت هواپیما و هتل را در ایام تعطیلات نوروز خواهید داشت. برای امروز تصمیم گرفتیم با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز برنامه کاربردی دیگری در این خصوص را به شما معرفی کنیم.

قطعا اگر تصمیم به سفر رفتن به شهرهای جدید را گرفته باشید که تا به حال به آنجا سفر نکرده اید از بسیاری از مناطق دیدنی، مراکز خرید و... آن بی خبر هستید. بنابراین برای استفاده از زمان و صرف هزینه کم، نیاز به راهنمایی دارید که در این خصوص به شما کمک کند. یکی از بهترین راهنماها در این خصوص «دیتای شهر» است. این برنامه در واقع یک شبکه اجتماعی مکان یاب است.

در این برنامه تمامی مراکز خدماتی، تفریحی، درمانی، فرهنگی و تاریخی شهرهای ایران روی نقشه کشور جمع آوری شده تا با استناد به نظرات مردم بهترین مکان ها در سطح هر شهر را پیدا کنید. برای نمونه اگر در جست و جوی رستورانی خاص با سرور غذا های مخصوص هستید این برنامه می تواند نتایج مربوط با جست و جوی شما را به ترتیب نزدیک بودن، اعلام فاصله دقیق به متر و با در دسترس بودن فیلتر های محدودکننده نتایج برای شما به نمایش درآورد.

طراحان این برنامه سعی کرده اند این سرویس بدون هیچ پیچیدگی امکانات مورد نیاز کاربران را در اختیارشان بگذارد. جست و جوگر این برنامه برای پیدا کردن مکان مورد نظر شما بسیار خوب و سریع کار می کند و شما را به نتیجه مورد نظرتان می رساند. بعد از جست و جو و پیدا کردن مکان مورد نظر می توانید از نظرات کاربرانی که قبلا رفتن به این مکان را تجربه کرده اند نیز استفاده کنید.

همچنین شما می توانید با عضویت در دیتاشهر نظرات و امتیازات خود را برای کسب و کار های مختلف در سطح شهر به ثبت برسانید و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. بعد از قسمت جست و جو برای رسیدن سریعتر به مکان مورد نظر می توانید از بخش دسته بندی برنامه نیز کمک بگیرید. این برنامه به صورت رایگان با پرداخت از درون برنامه در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.