آرشیو دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۰
ورزش
۱۸

برانکو: الوصل از دربی برای ما مهم تر است

سرمربی پرسپولیس معتقد است، شکست در دربی روی تیم تاثیر گذاشته اما نتیجه بازی با الوصل از دربی اهمیت بیشتری دارد. بخش های مهم صحبت های برانکو در نشست خبری بازی امروز در ادامه می آید:

هیچ وقت شکست در دربی خوب نیست و عوارض و تاثیرات خودش را می گذارد. ما می دانیم این بازی چقدر برای ما و هواداران مهم است. البته بازیکنان هم بعد از این شکست راحت نیستند، چون خودشان انتظارشان بیشتر از این بود اما به لحاظ نتیجه و امتیاز بازی با الوصل برای ما از دربی مهم تر است.

اصلا نباید به خاطر یک شکست خودمان را غرق شده فرض کنیم، همین طور که در پیروزی های متوالی مغرور نشده ایم. به هر حال لیگ قهرمانان آسیا یک کلاس از لیگ های داخلی ما بالاتر است و ما راه دیگری جز برد نداریم.

امیدواریم هواداران با حضور پر تعدادشان به کسب این سه امتیاز کمک کنند تا همه با هم به خاطر گرفتن سه امتیاز شادی کنیم.

طبیعی است که بعد از هر شکست انتقادات زیاد می شود و آنالیز کردن بعد از اتمام مسابقه راحت تر است. در کل ترکیب مان را تغییر نخواهیم داد اما ربیع خواه قطعا بازی نخواهد کرد.

فوتبال به این خاطر زیباست که می توان همیشه از آن انتقاد کرد و درباره آن نظر داد اما یک واقعیت وجود دارد که در تاریخ فوتبال ایران هیچ تیمی این اختلاف امتیاز را به وجود نیاورده است آن هم پنج هفته قبل از اتمام لیگ. البته قبول دارم که انتظارات بالایی در هواداران ایجاد کرده ایم.