آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۰
اخبار کشور
۱۰

تشرف یک جوان بهایی به دین اسلام

کاروانی متشکل از بهاییان تازه مسلمان شده پنج استان کشور شامل استان های آذربایجان، همدان، زنجان، اصفهان و استان البرز به همت یک گروه فرهنگی به مشهد الرضا(ع) اعزام شده و جوان بهایی از استان البرز طی مراسمی به دین مبین اسلام تشرف پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، افراد حاضر در این کاروان که به گفته شاهدان عینی این مراسم، دارای اتحادی دیدنی بوده و همگی آرزوی زیارت هشتمین امام شیعیان را در دل داشتند، همگی از کسانی بودند که در سال های اخیر به دین اسلام و احکام الهی آن علاقه مند شده و برخی علنی و برخی پنهان از خانواده و جامعه پیرامون خود به اسلام گرویده اند.

این شاهدان همچنین روایت کردند: در بین افراد مذکور کسانی بودند که می گفتند با وجود آسیب و صدمه ای که از طرف اطرافیان خود متحمل می شویم، اما از آنجا که به حقانیت دین مبین اسلام پی برده و به علم الیقین رسیده ایم، دست از کتاب کلام خداوند در اسلام و احکام پرمحتوا و انسان ساز آن نخواهیم کشید.

مراسم تشرف مذکور در آستان امام هشتم (ع) به انجام رسید و جوان بهایی اعزام شده از استان البرز و شهر کرج نیز با گرویدن به اسلام محمدی به جمع سایر افراد تازه مسلمان شده این کاروان پیوست.

در سال های اخیر با وجود تبلیغ های فراوان دشمنان در فضاهای مجازی و وجود افرادی که مبلغ فرقه های مختلف هستند، شوق به گرایش دین مبین اسلام افزایش داشته است.