آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف 1/6 تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: محموله یک تن و 639 کیلوگرمی مواد مخدر توسط ماموران انتظامی در مسیر ایرانشهر - سرباز در جنوب این استان کشف شد.

سرویس شهرستانها: سرتیپ محمد قنبری اظهار داشت: یگان های عملیاتی انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی های گسترده به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در مسیر ایرانشهر - سرباز دست یافتند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان های عملیاتی پلیس در ایرانشهر با نیابت قضایی به منطقه مورد نظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه موفق به دستگیری سه قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف یک تن و 99 کیلوگرم تریاک، 540 کیلوگرم حشیش و سه قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات آن شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با هشدار به خانواده ها درخصوص معضلات و پیامدهای موادمخدر، از شهروندان تقاضا کرد هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.