آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۴۰۴۳
ورزش
۱۵
سوژه روز

یک ایرانی در پی نگه داشتن پیرمرد فرانسوی در انگلیس

ونگر سرمربی اورتون می شود؟

آرسنال ونگر اصلاحال و روز خوشی ندارد. آنها این هفته 2 بر یک به تیم برایتون باختند تا 4 باخت پشت سرهم را تجربه کنند. دو هفته پیش آنها ابتدا به تیم اوسترشوندس در لیگ اروپا باختند. بعد دوبار پشت سرهم با نتیجه مشابه 3 بر صفر بازی را به منچسترسیتی واگذار کردند. در جدیدترین نتیجه هم که شنبه از تیم پایین جدولی براتیون شکست خوردند. بعد از این شکست شرایط برای آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی بدتر از گذشته شده و خیلی ها پیش بینی می کنند او تا قبل از پایان لیگ برتر اخراج شود.

بدون شک پیرمرد فرانسوی در حال گذراندن بدترین روزهای خود در استادیوم امارات است. بنرهای حاوی شعار «ونگر آرسنال را ترک کن» به وسیله هواداران آرسنال در ورزشگاه آمکس به اهتزاز در آمده بود و عده ای از هواداران توپچی ها علیه ونگر شعار می دادند.

اما در حالی که هواداران آرسنال شروع به شعار دادن علیه ونگر کرده اند فرهاد مشیری، رییس باشگاه اورتون اعلام کرده که سرمربی فعلی آرسنال گزینه مدنظر او برای هدایت تافی هاست.

بعد از دیدار با برایتون خبرنگاران از ونگر پرسیدند که آیا او نگران این نیست دوران حضورش در آرسنال رو به پایان باشد؟ سرمربی توپچی ها پاسخ داد که: «من نمی خواهم در حال حاضر راجع به آینده ام در آرسنال صحبتی را انجام دهم، چون این مساله فعلا نگرانی اصلی من نیست. مساله اصلی من الان موفقیت آرسنال و نجات تیم از شرایط فعلی است و بعد باید صبر کنیم تا در آینده چه اتفاقی بیفتد. من تا وقتی در آرسنال هستم تمام تلاش خودم را انجام خواهم داد.»

همان طور که ونگر می گوید باید صبر کرد و دید که آیا توپچی ها قبل از پایان فصل با او قطع همکاری می کنند یا در تابستان بالاخره حکم جدایی سرمربی فرانسوی امضا خواهد شد؟ این در حالی است که فرهاد مشیری، صاحب باشگاه اورتون قصد دارد به زودی با سم آلاردیس قطع همکاری کند: در حالی که ونگر را به عنوان گزینه اصلی اش برای هدایت اورتون مدنظر دارد. یک ایرانی قرار است پیرمرد فرانسوی را در جزیره نگه دارد؟ شواهد که این طور نشان می دهد.