آرشیو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۳
شهرستان ها
۷

استاندار: وجود 11 هزار واحد مسکن مهر ناتمام در خوزستان نگران کننده است

استاندار خوزستان گفت: 11 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده در خوزستان آمار بسیار بالا و نگران کننده ای است و باید برای برون رفت از این وضعیت تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

غلامرضا شریعتی در جلسه شورای مسکن این شهرستان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر منابع مالی زیادی از دولت را صرف کرده و راهی جز ادامه کار نیز وجود ندارد و هرچه سریع تر این مسیر را پیش ببریم منابع کمتری صرف خواهد شد.

وی افزود: باید دست به دست هم داده و به نحوی عمل کنیم که رضایت مندی بیشتری بین مردم ایجاد شود.

شریعتی گفت: پول مردم و بیت المال روی زمین مانده و نمی توان از آن هیچ استفاده ای کرد. مردم باید در این منازل ساکن شوند و در آن احساس امنیت کنند. فرمانداران به صورت جدی وارد کار شده و از همه ظرفیت ها بهره گیری شود.

وی اظهار کرد: نباید این موضوع که برای حمایت از قشر ضعیف بوده به محلی برای سوءاستفاده و رانت خواری برخی افراد زالو صفت تبدیل شود. از ظرفیت شورای تامین و دادگستری باید برای برخورد با این افراد سودجو استفاده شود.

استاندار خوزستان افزود: اداره کل تعاون، راه و شهرسازی و فرمانداران باید به صورت ویژه وارد این موضوع شوند و هرجا حقی از مظلومی تضییع شده باید آن حق باز ستانده شود. باید با جدیت بیشتری وارد کار شویم و مشکلات موجود را از پیش رو برداریم.

شریعتی همچنین به بحث نوسازی مدارس اشاره کرد و افزود: اعتبارات مالی نوسازی مدارس را در سال جاری از 75 میلیارد تومان به 140 میلیارد تومان و حدود دو برابر افزایش دادیم تا مدارس دو نوبته و فرسوده برچیده شود.