آرشیو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۳
ورزشی
۹

اهدای مدال های جهانی سلیمی و هاشمی به موزه آستان قدس

بهداد سلیمی و علی هاشمی مدال های جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند.

بهداد سلیمی و علی هاشمی دو وزنه بردار تیم ملی ایران که در مسابقات قهرمانی جهان آمریکا 2017 موفق به کسب مدال شدند، مدال های خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند.سلیمی نفر سوم جهان و هاشمی قهرمان جهان در مراسمی که عصر دیروز در مشهد برگزار شد مدال های خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردند.این دو وزنه بردار هم چنین خادم حرم امام رضا (ع) شدند. مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی عصر دیروز در مراسم اهدای مدال های قهرمانی خود به موزه آستان قدس رضوی با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: مایه افتخار است که در این مراسم حضور داشته باشم، سلام گرم تولیت آستان قدس رضوی را به دو قهرمان و پهلوان عزیز و حاضران در این مجلس تقدیم می کنم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: پهلوانان عزیز ما در چند جبهه پهلوان شدند؛ این روایت را همگی شنیده ایم که پیامبر اسلام فرمودند شجاع ترین مردم کسی است که بر هوای نفس فائق آید که دارای شان نزول خاصی بود.

بختیاری با بیان اینکه پهلوانان بهداد سلیمی و علی هاشمی در دو جبهه قهرمان شدند افزود: در حافظه تاریخ این دو قهرمان و پهلوان ثبت می شود؛ حقیقتا از زبان همه خادمان حضرت رضا(ع) از شما تقدیر و تشکر می کنیم و لباس خادمی حضرت رضا(ع) بر قامت دو پهلوان عزیز به دست بابرکت آیت الله رئیسی پوشانده خواهد شد.