آرشیو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

واژگونی مرگبار میکسر بتن در اتوبان کرج

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی یک دستگاه میکسر حامل بتن خبر داد.

جلال ملکی به ایسنا گفت: ساعت 5:36 دقیقه صبح دیروز واژگونی یک دستگاه میکسر حامل بتن در مسیر شرق به غرب اتوبان کرج (بزرگراه ستاری) به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

ملکی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل و چهار دستگاه جرثقیل سنگین و فوق سنگین این سازمان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه میکسر که حدود 15 تن بتن حمل می کرد و با احتساب خودرو 30 تن وزن داشت هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل و شکستن آن وارد فضای سبز حاشیه اتوبان شده و پس از آن در وضعیت نامتعادلی بین زمین و آسمان معلق مانده است.

وی با اشاره به اینکه اتاق خودرو کاملا متلاشی شده بود، ادامه داد: راننده حدودا 40 ساله این خودرو در وضعیت خطرناک و ناایمنی بین آهن پاره های خودروی خود محبوس بود که متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، این خودرو در لبه شیبی حدود 10 متر قرار گرفته بود و عجله در عملیات سبب می شد که خودرو به پایین سقوط کند، بنابراین آتش نشانان پس از تثبیت خودرو با کمک جرثقیل های فوق سنگین آن را در محلی امن منتقل و از محل حادثه خارج کردند.