آرشیو دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۶
هفت هنر
۹

بسته خبری

به همت انتشارات انقلاب اسلامی ویرایش جدید کتاب «اجوبة الاستفتائات» پاسخ به پرسش های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالی قدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) چاپ و روانه بازار نشر شد.

پرونده نمایشگاه های استانی کتاب در سال 1396 با فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان کتاب در هفتمین نمایشگاه استانی کتاب کردستان بسته شد.

رحیم شهریاری خواننده پرطرفدار آذربایجانی از برگزاری کنسرتی شاد و پرانرژی در سال آینده خبر داد و گفت، قصد دارد در پرش روی صحنه رکورد بهنام بانی را بشکند!

کتاب در روزهای پایانی سال گران شد. آمارهای نشر نشان می دهد که قیمت کتاب در بهمن ماه سال جاری نسبت به بهمن ماه سال گذشته 8 درصد افزایش قیمت داشته است، شمارگان کتاب نیز همچنان روند نزولی را طی می کند.

میرجلال الدین کزازی مدرس دانشگاه، مترجم و شاهنامه پژوه ترجمه ای از کمدی الهی دانته منتشر کرد.

تعدادی از هنرمندان و تهیه کنندگان فعال حوزه های مختلف موسیقی با ارسال نامه ای به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عملکرد فرزاد طالبی در دفتر موسیقی وزارت ارشاد حمایت کردند.

حمیدرضا منایی نویسنده رمان سه جلدی «برج سکوت» جوایز ادبی را یکی از زخم های عفونت کرده ادبیات ایران دانست و گفت: جامعه و حکومت نسبت به معضلات اجتماعی بی تفاوت شده اند.