آرشیو دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۶
ورزش
۱۸

شفر: از هواداران حمایت می خواهیم نه بمب و لیزر

وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل العین امارات با مهم توصیف کردن این بازی، از شانس بالای تیمش برای حفظ صدرنشینی حرف زد. بخش های مهمی از صحبت های سرمربی آلمانی استقلال در زیر آمده است:

همه می دانند بازی بسیار مهمی در راه است. ما این شانس را داریم که رتبه اول را در گروهمان حفظ کنیم.

مشکل ما فقط داور نیست، بلکه مشکل بازیکنی است که دایو می زند تا از داور پنالتی بگیرد. در انگلیس هم چنین اتفاقی می افتد و زمانی که یک بازیکن چند مرتبه این کار را تکرار می کند، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم می شود که امیدوارم این قانون همه جا اجرا شود.

امیدوارم تماشاگران تهرانی هم به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه آزادی را پر کنند، نه فقط تهرانی ها بلکه همه جای ایران، چون ما برای مردم ایران می جنگیم. از آنها می خواهم از آوردن بمب های کوچک و لیزر خودداری کنند، چون این گونه بازی منصفانه نیست. ما از هواداران فقط حمایت می خواهیم. از آنها می خواهم کاری نکنند که فیفا نسبت به میزبانی ما عکس العمل نشان دهد.

در خیلی از بازی ها این گونه نبود که پس از گل عقب نشینی کنیم. شاید حریف حملات خود را بیشتر کرده بود. در نیمه دوم بازی با العین کمی عقب نشینی کردیم، اما مقابل الهلال و نیز الریان در نیمه دوم حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم. این اتفاق بیشتر در دربی رخ داد که به دلیل پاس های بلند حریف طبیعی بود.