آرشیو چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۶۸
ورزش
۱۸

تکلیف قهرمان لیگ برتر والیبال امروز مشخص می شود؟

جام قهرمانی زیر سایه سرمایه

ساعت 17 امروز در سالن خاتمی شهر یزد غوغایی برپا خواهد بود. فینال دوم لیگ برتر والیبال در حالی به میزبانی اردکانی ها انجام می شود که تیم شگفتی ساز خاتم با هدایت عباسعلی میرحسینی در دیدار رفت برابر بانک سرمایه با وجود ارائه عملکردهای بی نظیر با نتیجه 3بر 2 شکست خورد و در این دیدار خانگی محکوم به پیروزی است تا همچنان امیدهایش برای کسب عنوان قهرمانی را زنده نگه دارد.

در سوی مقابل بانک سرمایه که سومین حضور متوالی اش در فینال را تجربه می کند، در حالی پا به فینال گذاشته که پس از کسب عنوان نخست دور گروهی در مراحل حذفی به ترتیب تیم های هاوش گنبد و پیکان تهران را از پیش رو برداشت و با پیروزی دشوار در دیدار رفت برابر خاتم اردکان به کسب سومین جام قهرمانی نزدیک تر شده است. تیم خاتم اردکان هم که در دور گروهی در جایگاه هفتم ایستاده بود و در مراحل حذفی تیم های سایپا تهران و شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت، برای اولین بار به دیدار پایانی لیگ برتر والیبال راه یافته و بازیکنان این تیم نشان داده اند که در خانه می توانند دست به هر کاری بزنند. در مرحله پایانی لیگ برتر والیبال هر تیم که بتواند در دو بازی از سه دیدار به پیروزی برسد عنوان قهرمانی را از آن خود می کند.

کارخانه: فینال جای اشتباه کردن نیست

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره شرایط تیمش برای دیدار برگشت با تیم خاتم اردکان گفت: در حال حاضر همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. گذشته ها گذشته است و از این که توانستیم در بازی رفت با هر نتیجه ای به پیروزی برسیم خوشحالم. او ادامه داد: ما نیمه اول بازی فینال را برده ایم و تنها باید در نیمه دوم به پیروزی برسیم. بازیکنانم کاملا برای پایان کار مصمم هستند و مطمئنا برای کسب قهرمانی وارد زمین می شویم.

سرمربی تیم بانک سرمایه در مورد حریف شگفتی ساز نیز، گفت: در بازی رفت متوجه شدیم که تیم خاتم حریف بسیار سرسختی است و بازیکنانش برای هر امتیاز می جنگند. در دیدار رفت آنها یک روز استثنایی را سپری کردند هر چند که ما هم عملکرد خوبی داشتیم. باید در دیدار برگشت با قدرت، انگیزه و تمرکز بیشتری بازی کنیم، چرا که در فینال جای هیچ گونه اشتباهی نیست.