آرشیو پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۲۱۸۶۸
ورزشی
۹

رحیمی: وزیر ورزش نشان داد چه ارزشی برای کشتی قائل است!

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در تازه ترین صحبت های خود انتقاداتی را متوجه وزارت ورزش کرد.

حسن رحیمی نماینده کشتی گیران در مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: برخی ها تصور می کنند که چون رسول خادم استعفا داد، می توانند مطالبی را خلاف واقع بگویند، اما در مرام کشتی این بداخلاقی ها جایی ندارد.

وی ادامه داد: رسول خادم علاوه بر اینکه از بزرگترهای جامعه کشتی محسوب می شود قهرمان المپیک و جهان و یک افتخار و چهره محبوب ملی است و با حرف اشخاصی که کارنامه آنها کاملا مشخص است، تخریب نخواهد شد. وزیر ورزش و جوانان با عدم حضور در مجمع انتخابات به همه جامعه کشتی نشان داد که چه ارزشی برای کشتی قائل است.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک تصریح کرد: تا جایی که من در مجمع بودم حرفی از مهلت یک ماهه نبود و چیزی که مقرر شد عمل به بند 12 اساسنامه و پیگیری امور توسط نایب رئیس فدراسیون کشتی بود. موضوع دیگری که مطرح می شود، این است که چرا خادم مجمع را ترک کرد، به نظر من این وظیفه داورزنی، به عنوان رئیس مجمع بود که از خادم می خواست در مجمع حضور داشته باشد، اما ایشان عکس العملی نشان نداد و هیچ صحبتی در این مورد به میان نیاورد.

رحیمی افزود: تمام دغدغه ها و صحبت های رسول خادم، خواسته تمام ورزشکاران تیم های ملی است. آقایان که در اردوهای تیم های ملی حضور نداشته اند و نمی دانند که چند سال است به کشتی کشور چه گذشته است، اما رسول خادم دم نزد و به کار ادامه داد، اما تا کی؟ مگر می شود که دغدغه کشتی گیرانش را ببیند و دم نزند؟ بعضی از قهرمانان ما با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند؛ آقای وزیر ورزش آیا شما اینها را می دانید، یا اینکه فقط به دنبال این هستید که تیم های فوتبال و والیبال را به دیدار رئیس جمهور ببرید؟